1:59:21 PM 1402 / 01 / 10
 


 کارشناس مسئول حقوق و مزایا

معرفی:

 نام و نام خانوادگی: عباس حمامی

 تحصیلات : کارشناس حسابداری

شرح وظایف:

 بررسی و مطالعه قوانین و مقررات و آئین نامه ها و بخشنامه های مربوط به رشته شغلی
 آشنایی لازم با آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه
 تهیه لیست حقوقی کارکنان و تهیه دیسکت بیمه و مالیات
 تهیه لیستهای اضافه کار و تهیه دیسکت
 تهیه فیش بر اساس لیست های تنظیم شده
 تنظیم لیست پاداش و ذخیره مرخصی بازنشستگان
 تنظیم لیست پرداخت بن غیر نقدی و حق لباس پرسنل
 تهیه و تنظیم لیست حق محرومیت از مطب پزشکان
 تهیه و تنظیم کشیک آنکالی پزشکان
 تهیه و تنظیم حق سنوات و بازخرید مرخصی پرسنل قراردادی(تبصره 3 و4)
 تهیه و تنظیم کمک هزینه ازدواج و فوت پرسنل
 تهیه و تنظیم کمک هزینه مهد کودک
 پرداخت پاداش پایان سال کارکنان طرحی و قراردادی( تبصره 3 و4)
 پرداخت حق الزحمه دانشجویانی که بصورت کار دانشجویی در بیمارستان فعالیت می نمایند.
 تنظیم اسناد حسابداری تعهدی حقوق و مزایا کارکنان طرحی و قراردادی (تبصره 3و4)
 درج اطلاعات احکام جدید کارگزینی کارکنان طرحی و قراردادی (تبصره 3 و4) و پرداخت ما به التفاوت حقوق و مزایای کارکنان مذکور
 پرداخت حق الزحمه کارکنانیکه از سایر سازمانها دربیمارستان فعالیت می نمایند.
 پرداخت حق الزحمه کارکنانیکه بصورت مامور در واحد های واگذار شده به بخش خصوصی فعالیت می نمایند.
 پرداخت حق الزحمه کارکنانیکه بصورت قرارداد پرکیسی در بیمارستان فعالیت می نمایند.
 شرکت فعال دردوره های آموزشی مرتبط با شغل و پیاده نمودن نتایج آن درانجام وظایف محوله
 بررسی حقوق و مزایای کارکنانیکه متقاضی دریافت وام از بانک می باشند جهت تایید قدرت پرداخت اقساط ماهیانه
 انجام امور حسابداری مربوط به صندوق قرض الحسنه بیمارستان
 انجام سایر امور محوله طبق مقام مافوق

   
جشنواره پرتال

جشنواره پرتال برتر