امروز : 26 تیر 1403
  • 1402/07/23 - 07:26
  • 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZtQB

آموزش خود مراقبتی در سلامت روان ویژه بانوان کارمند ادارت برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت روان، آموزش خودمراقبتی در سلامت روان برای بانوان کارمند در پارک مهربانو شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، در این برنامه کارشناس سلامت روان شبکه، در خصوص خودمراقبتی در سلامت روان گفت: موضوعاتی چون نقش متقابل افکار و احساسات، تاثیر توجه مثبت، نقش حمایت اجتماعی در کاهش اختلالات روانی، امیدواری و ضرورت مجهز بودن به مهارت حل مساله، از موضوعات قابل توجه در حوزه خودمراقبتی سلامت روان است.

صنعتکار ضمن بیان اهمیت سلامت روان افزود: همانطور که سلامت جسمی هر فرد از ارزش بالایی برخوردار است، سلامت روانی افراد نیز دارای اهمیت زیادی است و متاسفانه در اغلب موارد، بی توجهی به بیماری های روانی، منجر به بروز بیماری های جسمی نیز می شود.

وی احساس ارزشمندی و مفید بودن، رضایت مندی از خویشتن و توانایی همدلی کردن با دیگران را از مهمترین نشانه های سلامت روان بیان کرد.

ایشان، تلاش در جهت تقویت نقاط مثبت، اصلاح ضعف ها و پیشگیری از بروز اختلالات و ناهنجاری های رفتاری و روانی و نیز درمان به موقع و سریع اختلالات روانی را از ابعاد سلامت روان دانست. 

بنا بر این گزارش، در این گردهمایی که با همکاری امور بانوان و واحد سلامت روان شبکه و با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادکامی و در راستای تبیین اهمیت تأثیر سلامت جسمی بر سلامت روان انجام گرفت، برنامه های متنوعی از جمله ورزش صبحگاهی، پیاده روی، مسابقه علمی و نیز اهدا جایزه به شرکت کنندگان اجرا شد.

  • گروه خبری : اخبار شبکه,اخبار روابط عمومی
  • کد خبر : 108727

تصاویر

مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید