امروز : 27 تیر 1403
  • 1399/03/26 - 10:34
  • 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z5SA

آیین تکریم و معارفه مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

در مراسمی با حضور سرپرست، معاونین و کارشناسان حوزه ستادی شبکه و سرپرست و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه، آیین تکریم و معارفه مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.




در مراسمی با حضور سرپرست، معاونین  و کارشناسان حوزه ستادی شبکه و سرپرست و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه، آیین تکریم و معارفه مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.



 



به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل، سرپرست شبکه بهداشت و درمان در این آیین در سخنانی به جایگاه ویزه روابط عمومی و اهمیت اطلاع رسانی در این حوزه اشاره کرد.





دکتر اعظم باقری افزود: بومی سازی آموزش ها بنا به نیاز مردم منطقه یکی از مشکلات اصلی ما می باشد که امیدوار هستیم با هماهنگی مجموعه بهداشت و درمان و روابط عمومی گام های اساسی در این راستا برداشته شود.





در ادامه معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت شهرستان نیز در سخنانی از همکاری و تعامل خوب و کم نظیر روابط عمومی در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون، برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت، اپیدمی کووید 19 و همچنین غربالگری کرونا در ایام نوروز با حوزه معاونت بهداشتی شبکه و واحد های ستادی قدردانی کرد.





سرپرست روابط عمومی دانشگاه نیز در سخنانی در خصوص برگزاری این نشست صمیمانه از زحمات مسئول روابط عمومی شبکه تشکر و قدردانی نمود و به چایگاه حساس و تاثیر گزار روابط عمومی اشاره کرد و افزود: روابط عمومی به عنوان مشاور امین و آیینه تمام نمای دستگاه می باشد.





در پایان از زحمات آقای رضا معصومی قدردانی گردید و آقای روح الله بادیزاده با حکمی از سوی سرپرست شبکه به عنوان مسئول روابط عمومی شبکه معرفی شد.





                                                                        روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل






     تودیع و معارفه روابط عمومی          تودیع و معارفه روابط عمومی



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105569
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم