امروز : 30 تیر 1403
  • 1391/05/25 - 09:21
  • 13
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZSez

آیین ثبت نام رسمی برنامه پزشک خانواده در آران و بیدگل آغاز شد .

آیین ثبت نام رسمی خانواده ها نزد پزشک خانواده در شهرستان آران و بیدگل روز دوشنبه مورخ 23/5/91 با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کاشان و شهرستان آران و بیدگل در ستاد شبکه بهداشت و درمان این شهرستان آغاز شد.



آیین ثبت نام رسمی خانواده ها نزد پزشک خانواده در شهرستان آران و بیدگل روز دوشنبه مورخ 23/5/91 با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کاشان و شهرستان آران و بیدگل در ستاد شبکه بهداشت و درمان این شهرستان آغاز شد.



 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی قبولی عبادات در ماه ضیافت خدا از همت و عنایت مردم، مسئولین شبکه بهداشت و درمان و شهرستان آران و بیدگل تقدیر کرد.



دکتر محمد حسین اعرابی برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع را برنامه ای ملی و تکلیفی الزامی دانست و گفت: اگرچه وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی متولی این طرح هستند ولی اجرای آن نیازمند همکاری و مشارکت همه مسئولین است.



وی، برنامه پزشک خانواده را برنامه ای جهت نظام مندکردن سلامت کشور و از افتخارات دولت بیان کرد.



وی تصریح کرد: شهرستان آران و بیدگل اولین شهرستان در استان اصفهان است که این برنامه در آن اجرا می شود.



دکتر محمدحسین اعرابی در پایان فرهنگ سازی و اطلاع رسانی را عنصر مهم و نیروی محرکه طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع معرفی کرد و از اصحاب رسانه خواست در این امر دانشگاه علوم پزشکی کاشان را یاری نمایند.



فرماندار شهرستان آران و بیدگل نیز در این مراسم برنامه پزشک خانواده را گامی در راستای ارتقای سلامت و بهداشت خانواده دانست.



 دکتر روح اله سلگی گفت: افزایش شاخصهای بهداشتی کشور و نزدیک شدن به شاخصهای جهانی یکی از دغدغه های دولت است.



وی افزود: افق روشنی در بخش بهداشت و سلامت در سطح شهرستان آران و بیدگل قابل مشاهده است.



ایشان در پایان سخنان خود قول همکاری و همیاری همه جانبه فرمانداری، سازمان ها و ارگانهای شهرستان آران و بیدگل در راستای اجرای مطلوب این برنامه در این شهرستان را داد.



رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز در این آیین به بیان توضیحاتی در خصوص پزشک خانواده و نظام ارجاع پرداخت.



دکتر سید محمد حسین مکی، سرشماری مردم شهرستان آران و بیدگل جهت ثبت نام در برنامه پزشک خانواده را از عملکرد های مهم شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برشمرد.



وی ابراز امیدواری کرد این برنامه با همکاری و تعامل مردم، مسئولین دانشگاه و شهرستان به طور کامل و موفقیت آمیز اجرا شود.



گفتنی است ثبت نام رسمی این برنامه با نام نویسی نمادین ابوی شهیدان اربابی و فرماندار شهرستان آران و بیدگل نزد پزشک خانواده آغاز شد.

 



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 103790
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم