امروز : 27 تیر 1403
  • 1397/09/20 - 11:11
  • 79
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZxCA

آیین معارفه قائم مقام معاونت بهداشتی شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.

آیین معارفه قائم مقام بهداشتی با حضور سرپرست شبکه و جمعی از مدیران دانشگاه ومعاونت بهداشتی و پرسنل شبکه در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.




آیین معارفه قائم مقام بهداشتی با حضور سرپرست شبکه و جمعی از مدیران دانشگاه ومعاونت بهداشتی و پرسنل شبکه در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.





به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، دکتر فاطمه شیروانی زاده به عنوان قائم مقام معاون بهداشتی و ریس مرکز بهداشت شهرستان معرفی شد.





سرپرست شبکه بهداشت و درمان در این مراسم گفت: دکتر شیروانی زاده دارای سابقه درخشانی در حوزه بهداشت بوده و امیدواریم با کمک ایشان و همکاری کارشناسان و پرسنل شبکه بتوانیم در راستای ارتقاءسلامت منطقه گام های موثری را برداریم.





دکتر اعظم باقری با اشاره به ارتباط معاونت بهداشتی با سلامت و بهداشت جامعه تصریح کرد: حوزه معاونت بهداشتی شبکه بهترین مکان برای خدمت صادقانه و با اخلاص به مردم می باشد.





سرپرست شبکه در پایان ضمن اشاره به اینکه بخشی از کارحوزه بهداشت پیشگیری است و نتایج آن در سالهای آتی نمایان خواهد شد، اظهار داشت: با کار در این بخش طبیعتا هزینه های درمانی کاهش می یابد.





معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه نیز در این مراسم گفت: در این شرایط باید همه با کمک همدیگر و با همدلی و همفکری مشکلات را به حداقل برسانیم و برای ارتقاء بهداشت و سلامت مردم تلاش کنیم.





دکتر مسعود دهقانی افزود: با توجه به شرایط حاضر اعتبارات مبتنی بر عملکرد خواهد بود و اعتبارات به جمعیت تنها نیست بلکه به خدمات ارائه شده خواهد بود.





دکتر دهقانی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر شیروانی زاده، ورود اطلاعات و عملکرد حوزه بهداشت در سامانه سیب توسط مراقبین سلامت و کارشناسان این حوزه را امری مهم و ضروری توصیف کرد.





در ادامه مشاور رییس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه نیز در سخنانی از دکتر شیروانی زاده به خاطر قبول این مسئولیت قدردانی کرد.





قائم مقام معاون بهداشتی شبکه نیز در سخنانی گفت: امیدواریم با کمک همه مسئولین دانشگاه و شبکه و همچنین همکاران حوزه معاونت بهداشتی در راستای ارتقاء سلامت مردم در منطقه تلاش مضاعف داشته باشیم.





وی در پایان اذعان داشت: حوزه درمان و بهداشت نقش بسیار ارزنده و موثری را در سلامت جامعه دارند و با تعامل هر چه بیشتر، این دو حوزه، می توانند در راستای اهداف خود تعامل و همکاری بیش از پیش داشته باشند.





                                                                                      روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل






     معارفه قائم مقام          معارفه قائم مقام



     معارفه قائم مقام          معارفه قائم مقام



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105254
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم