امروز : 27 تیر 1403
  • 1398/11/05 - 13:54
  • 29
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z1RA

اجرای برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت آینده روشنی را برای حوزه سلامت در بردارد

معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت، آینده روشنی را برای حوزه سلامت در بردارد.




معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت، آینده روشنی را برای حوزه سلامت در بردارد.



به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه، دکتر علیرضا رئیسی در بازدید از برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت در کاشان، اظهار داشت: در مدت کمتر از سه ماه که از آغاز این برنامه می گذارد با قدرت فوق العاده ای تاکنون انجام شده است.



وی، علاقمندی روسای دانشگاه و مردم به این برنامه را یکی از عوامل کمک کننده به پیشرفت آن دانست و افزود: مردم کشور به حوزه سلامت اعتماد و اعتقاد دارند که با حضور در کمپین فشار خون این را اثبات کردند.



معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حال حاضر نیز دانشگاه علوم پزشکی همدان به طور رسمی به این برنامه پایلوت اضافه شده است.



نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه، از اجرای این برنامه کم هزینه و بسیار عالی تقدیر و تشکر کرد.



دکتر سید جواد ساداتی نژاد، بر آموزش سفیران سلامت در حوزه مهارت های زندگی و زناشویی تاکید کرد.



وی، از وزیر بهداشت در راستای اعطای مجوز دانشکده داروسازی تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد: سال تحصیلی جدید پذیرش دانشجو داروسازی در کاشان داشته باشیم.



رئیس دانشگاه نیز در این مراسم گفت: این برنامه ضمن اینکه زمینه ساز ارتقای سلامت در کشور است، شور و نشاط زیادی را در بین مردم و همکاران حوزه سلامت ایجاد کرده است.



دکتر سید علیرضا مروجی، گزارش مختصری از آغاز این طرح در 5 آذرماه در مرکز خدمات جامع سلامت مهرپرور کاشان با جمعیت بالغ بر 11 هزار نفر ارائه داد.



وی تصریح کرد: اکثر سفیران سلامت جوان و میانسال هستند که بالای 24 درصد این جمعیت تحصیلات دانشگاهی دارند.



دکتر مروجی افزود: این برنامه در مرکز خدمات جامع سلامت شهید ساکنی آران و بیدگل نیز اجرا می شود که در این راستا استودیو سلامت را راه اندازی کرده اند.



وی، به برگزاری 17 جلسه هماهنگی و 81 فعالیت اشاره کرد و گفت: تشکیل 5 کارگروه شامل آموزش و اطلاع رسانی، پژوهش، سمن ها و جلب خیرین، مستندسازی و شاخص ها از جمله این کارگروه ها می باشد.



دکتر مروجی، حضور حوزه آموزش و دانشجویان را از جمله مزایای این برنامه در دانشگاه عنوان کرد.




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105508
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم