امروز : 28 تیر 1403
  • 1394/11/25 - 13:22
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZGtA

از زحمات پرستاران بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی تقدیر و تجلیل شد.

به مناسبت فرا رسیدن پنجم جمادی الاول سالروز ولادت با سعادت بزرگ بانوی قهرمان کربلا حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، فرماندار و سرپرست شبکه بهداشت و درمان به همراه جمعی از مسئولین ادرات و نهاد های شهرستان آران و بیدگل ضمن دیدار از پرستاران شاغل در بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی از زحمات آنان تقدیر کردند.




به مناسبت فرا رسیدن پنجم جمادی الاول سالروز ولادت با سعادت بزرگ بانوی قهرمان کربلا حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، فرماندار و سرپرست شبکه بهداشت و درمان به همراه جمعی از مسئولین ادرات و نهادهای شهرستان آران و بیدگل ضمن دیدار از پرستاران شاغل در بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی از زحمات آنان تقدیر کردند.



به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل سرپرست شبکه بهداشت و درمان به همراه فرماندار شهرستان و هیآت همراه ، صبح امروز از بخش های مختلف بیمارستان های سیدالشهدا(ع) و شهید رجایی و اورژانس امام و مراکز بهداشتی درمانی و مراکز خیریه و خصوصی بازدید و از زحمات پرستاران با اهداء شاخه گل تقدیر کردند.



بنابر این گزارش در این آیین مدیران و مسئولین نهادهای شهرستان به همراه مدیر و معاونین شبکه بهداشت و درمان با حضور در آستان مقدس امامزاده هلال ابن علی (ع) بر سر مزار زنده یاد علیرضا نوذریان از پرستاران خدوم شهرستان آران و بیدگل با قرائت فاتحه یاد و خاطره آن بزرگوار را گرامی داشتند.



به همین مناسبت بازدید از مراکز بهداشتی درمانی ابوزیدآباد و نوش آباد و مراکز روستایی در هفته جاری انجام خواهد شد.



                                                                     روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل





       تقدیر از پرستاران به روایت تصویر

 




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104578
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم