امروز : 30 تیر 1403
  • 1391/01/26 - 13:59
  • 3
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
  • /Zqdz

افتتاح اورژانس شبانه روزی مرکز بهداشتی درمانی نوش آباد و استقرار واحد فوریت های پزشکی 115 منطقه غرب آران و بیدگل

در آخرین روز از هفته سلامت طی مراسمی با حضورجناب تیمسارآقای عباسعلی منصوری نماینده محترم منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل« اورژانس شبانه روزی مرکز بهداشتی درمانی شهرنوش آباد و استقرار واحد فوریت های پزشکی 115 منطقه غرب آران و بیدگل» افتتاح وبه بهره برداری رسید .



در آخرین روز از هفته سلامت طی مراسمی با حضورجناب تیمسارآقای عباسعلی منصوری نماینده محترم منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل ، ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی کاشان و معاونین محترم درمان و توسعه دانشگاه و فرماندار محترم شهرستان آران و بیدگل ، اعضای محترم شورای شهر نوش آباد و دیگر مسئولین محترم شهرستان آران و بیدگل ، دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان « اورژانس شبانه روزی مرکز بهداشتی درمانی شهرنوش آباد و استقرار واحد فوریت های پزشکی 115 منطقه غرب آران و بیدگل» افتتاح وبه بهره برداری رسید .



در این مراسم که در روز پنجشنبه مورخه 24/1/91 ساعت 18 انجام گردید، در ابتدا مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان آقای دکتر سیّدمحمّدحسین مکّی ،ضمن عرض خیرمقدم به نماینده منتخب مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل ، ریاست محترم دانشگاه و معاونین ایشان ، فرماندارمحترم شهرستان آران و بیدگل و اعضای محترم شورای شهر نوش آباد و تمامی مدعوین و مردم شهر نوش آباد ؛ هفته سلامت را خدمت تمامی حضار محترم تبریک گفتند.  ایشان در ادامه ، راه اندازی اورژانس شبانه روزی شهر نوش آباد را از اولین درخواست های منطقی مردم منطقه شهیدپرور نوش آباد ازخود در بدو شروع به کار در سال گذشته دانسته و اعلام نمودند که « خداوند متعال را شاکریم که هم اکنون شاهد به ثمرنشستن تلاش ها در تحقق این خواسته مردمی و ازاهداف کاری هستیم» ایشان در ادامه افزودند که شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل سعی نموده تا با استفاده بهینه از امکانات شبکه به این مهم نائل گردیده ، مرکز بهداشتی درمانی نوش آباد را به صورت شبانه روزی فعال نماید و نیز با کامل نمودن کد دوم فوریت های پزشکی 115 و استقرار در محل مرکز نوش آباد، به عنوان کد منطقه غرب آران ، جمعیت بیشتری را در فرصت کمتری –زمان رسیدن 115 به بالین بیمار-  تحت پوشش  فوریت های پزشکی 115 شبکه آران و بیدگل در آورد.



آقای دکترسیّدمحمّد حسین مکّی؛ از اعضای محترم شورای شهر نوش آباد و خیرّین محترم که در تامین کانکس مورد نیاز مساعدت نمودند و نیز معاون محترم بهداشتی شبکه (آقای دکتر یوسفیان) ، مسئول محترم فوریت های پزشکی شبکه( آقای دکتر ریاحی) و مسئول محترم مرکز بهداشتی درمانی نوش آباد( آقای دکترجمالی) که جهت راه اندازی این موضوع تلاش کرده اند «تقدیرو تشکر» نمودند و نیز از ریاست محترم دانشگاه و معاونین محترم که مشکلات ارجاعی را مرتفع نموده اند به صورت ویژه «قدردانی» نمودند.



در ادامه آقای دکتر مکی به ارائه گزارش مختصر از اقدامات انجام شده و اعتبارات جذب و هزینه شده جهت مرکز بهداشتی درمانی نوش آباد در شش ماهه دوم سال 90 پرداختند.




  • تعمیرات و بهسازی مرکز با اعتبار حدود ده میلیون تومان


  • تهیه و نصب دوربین مدار بسته با اعتبار حدود هفت میلیون تومان


  • خریداری دستگاه الکتروشوک با اعتبار دوازده میلیون تومان


  • تهیه تخت بستری موقت با اعتبار سه میلیون تومان (خرید در سال89)


  • تجهیز کانکس و محل استراحت کارکنان با اعتبار سه میلیون تومان


  • تامین‌آمبولانس‌مجهزتوسط‌وزارت بهداشت ودرمان ودانشگاه علوم پزشکی کاشان ‌به‌ارزش هشتاد میلیون تومان


  • جذب اعتبار عمرانی جهت پروژه «مرکز بهداشتی درمانی مرحوم حاج علی سرکار» به مبلغ بیست و هفت میلیون تومان



سرپرست محترم شبکه ، هزینه های جاری پرسنلی ناشی از افزایش ظرفیت خدمتی را در مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی شهید اخباری نوش آباد را  ماهانه حدود ده میلیون تومان برای شبکه اعلام نمود.



ایشان به جذب دو نفر متخصص و جراح زنان و زایمان برای شبکه در سال گذشته اشاره کرد و از راه اندازی کلینیک تخصصی زنان و زایمان برای شهرهای نوش آباد و ابوزیدآباد  از ابتدای امسال خبر داد و اظهار امیدواری نمودند که با همکاری دانشگاه ، تلاش مدیران شبکه و مساعدت حضرت حق شبکه بتواند از تخصص های دیگر نیز بهره مند شده و ویزیت های سرپایی تخصصی را در سطح شهر آران و بیدگل و شهرهای تحت پوشش به مردم ارائه نماید.



در ادامه جلسه آقای دکتراعرابی ریاست محترم دانشگاه و جناب تیمسار منصوری نماینده منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل نیز نقطه نظرات خود را پیرامون سلامت و خدمت رسانی بیش از پیش به مردم شهید پرور منطقه  بیان فرمودند.



در پایان جلسه لوح سپاس توسط شورای محترم نوش آباد به آقای دکتر اعرابی ، آقای دکتر مکی ، آقای دکتر یوسفیان و آقای دکتر جمالی اهدا گردید و بالاتفاق مسئولین و مردم شهید پرور شهر نوش آباد ، اورژانس شبانه روزی مورد بهره برداری قرار گرفت.



 



                                                                                           روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل



 تصاویر افتتاحیه



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 103708
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم