امروز : 30 تیر 1403
  • 1390/04/19 - 13:58
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zbbz

افتتاح سه طرح عمرانی بهداشتی در شهرستان آران و بیدگل

همزمان با اعیاد و موالید شعبانیه سه طرح عمرانی بهداشتی درمانی در شهرستان آران و بیدگل با مشارکت خیران طی مراسمی افتتاح و بهره برداری شد.




همزمان با اعیاد شعبانیه 2 طرح عمرانی شامل فاز اول پایگاه بهداشتی زنده یاد مهدی بهروان در شهر آران  و بیدگل و ساختمان  محل استقرار  تیم سلامت در روستای یزدلان بخش کویرات به بهره برداری رسید همچنین عملیات اجرایی ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی شهدا آغاز گردید .

در این مراسم که با حضور ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی کاشان جناب آقای دکتر اعرابی و امام جمعه محترم شهرستان آران و بیدگل حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای موسوی و مسئولین شهر برگزار گردید ، ابتدا آقای دکترمکی سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل ضمن خیرمقدم  به حضار درخصوص پروژه های مذکور مطالبی ارائه نمود که اهم موارد بیان شده به شرح ذیل می باشد : پایگاه بهداشتی زنده یاد بهروان با زیربنایی حدود 440 مترمربع در دو طبقه در زمینی به مساحت 600 مترمربع احداث شده که جهت تکمیل فاز اول آن حدودیک میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خیر و دانشگاه هزینه شده است . این پایگاه حدود 10000 نفر جمعیت شهری را تحت پوشش دارد و خدمات ویزیت پزشک ، مراقبت های زمان بارداری  و مامایی ، بهداشت خانواده، مراقبت اطفال ، واکسیناسیون و مراقبت از بیماریها، بهداشت محیط و حرفه ای و بهداشت دهان ودندان ارائه خواهد نمود.

آقای دکترسیدمحمد حسین مکی در خصوص افتتاح ساختمان محل استقرار تیم سلامت روستای یزدلان ابوزیدآباد اعلام نمود که این مرکز دارای زیر بنایی به متراژ 130 مترمربع با هزینه معادل 360 میلیون ریال با مشارکت سازمان بسیج سازندگی و دهیاری روستا احداث گردیده است واین مرکز کلیه خدمات ومراقبت های بهداشتی را  توسط تیم سلامت ارائه خواهد داد.

وی در ادامه از کلنگ زنی ساختمان جدیدمرکزبهداشتی درمانی شهداخبر داد و افزود این ساختمان در زیربنایی به وسعت  600 مترمربع با مشارکت خیر احداث خواهد شد.

در ادامه مراسم امام جمعه شهرستان آران وبیدگل فعالیت خیرین سلامت راعبادتی بزرگ خواند و بیان کرد: کسانی که در عرصه سلامت جامعه فعالیت می کنند باید خدماتی بی منت عرضه نمایند . وی در پایان با بیان اینکه  خیرین سلامت در عرصه توسعه حوزه بهداشت ودرمان پیشگام بوده اند اظهار داشت که تا کنون بسیاری از مشکلات به دست خیرین حل و فصل شده است که جای تشکر و قدردانی دارد.




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 103580
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم