امروز : 28 تیر 1403
  • 1395/05/25 - 10:14
  • 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZsvA

افزایش بیش از سه برابری حادثه‌های جاده‌ای در منطقه مرنجاب

مسئول فوریت های پزشکی آران و بیدگل از افزایش سه و نیم برابری تصادف‌ها و حادثه‌های جاده‌ای در منطقه مرنجاب طی سال جاری خبر داد.




مسئول فوریت های پزشکی آران و بیدگل از افزایش سه و نیم برابری تصادف‌ها و حادثه‌های جاده‌ای در منطقه مرنجاب طی سال جاری خبر داد.



به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل ، مسئول فوریت های پزشکی شهرستان با اظهار تاسف از افزایش سه و نیم برابری تصادف‌ها در منطقه مرنجاب، گفت: طی سال گذشته تاکنون 80 مورد ماموریت توسط فوریت‌های پزشکی در منطقه مرنجاب انجام شده است.





وی اظهار داشت: در سال 94 در 35 ماموریت صورت گرفته در منطقه مرنجاب، 67 مصدوم به بیمارستان اعزام شدند و متاسفانه هشت تن در سر صحنه یا بیمارستان جان باختند.



وی رشد جان‌باختگان تصادف‌ها در منطقه مرنجاب را سه و نیم برابر مدت مشابه سال قبل و آمار مصدومان را حدود چهار برابر سال قبل برشمرد.



قربانیان تعداد ماموریت‌های مرکز فوریت‌های پزشکی از ابتدای سال 95 تاکنون در منطقه مرنجاب را 45 مورد برشمرد و گفت: خوشبختانه مورد فوتی نداشتیم و در این ماموریت‌ها 10 اعزام به بیمارستان و 39 درمان سرپایی داشتیم.



وی تصریح کرد: با توجه به حجم زیاد ورود و خروج گردشگران از کویر زیبای مرنجاب، این منطقه از جاده مناسبی به لحاظ زیرسازی و عرض مناسب برخوردار نیست.



ایشان خاطرنشان کرد: نداشتن علامت‌های راهنمایی رانندگی بویژه در پیچ‌های خطرناک از دیگر علت‌های تصادف‌ها و واژگونی خودروها در مرنجاب به حساب می‌آید و امید است با همکاری ارگان‌های مربوط، این مشکل هر چه سریع‌تر برطرف شود.



                                                                     روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104679
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم