امروز : 27 تیر 1403
  • 1399/08/28 - 10:56
  • 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZjUA

با همکاری و همدلی تمام دستگاه‌ها، "طرح بسیج محله محور" در شهرستان برگزار می شود.

جلسه رابطین روابط عمومی شبکه با حضور دکتر شیروانی زاده رئیس مرکز بهداشت شهرستان در سالن شهید زاهدی برگزار شد.




جلسه رابطین روابط عمومی شبکه با حضور دکتر شیروانی زاده رئیس مرکز بهداشت شهرستان در سالن شهید زاهدی برگزار شد.





به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، در ابتدای جلسه خانم اله وردیان دبیر اجرایی جشنواره فرهنگی سیمرغ به معرفی و تشریح دستورالعملهای شرکت در جشنواره، نحوه ارسال آثار، فرآیند ثبت نام و ثبت اثر پرداخت.





وی افزود: دربخش های ملی و بین المللی به دلیل آزاد بودن شرکت عموم افراد جامعه، آثار گروهی می توانند به صورت مشترک و متشکل از کارکنان،اساتید و دانشجویان وزارت علوم و وزارت بهداشت و...باشند.





در ادامه دکتر شیروانی زاده معاون بهداشتی شبکه با بیان توضیحاتی، از اجرای طرح محله محور برای کنترل بیماری کرونا در شهرستان و پیشگیری از ابتلا مردم و کاهش ورودی بیمارستان‌ها خبر داد.





وی خاطر نشان کرد: این طرح با تمام توان در شهرستان انجام شود و با همکاری و همدلی تمام دستگاه‌ها و با تشکیل گروه‌های بسیجی و جهادی تمام امکانات لازم از تجهیزات گرفته تا نیروی انسانی مورد نیازدر راستای اجرای آن در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم شود.





در پایان، بادی زاده مسئول روابط عمومی شبکه گفت: نقش اساسی روابط عمومی، مدیریت و اقناع افکار عمومی و همراهی مردم با ستاد ملی مقابله با کرونا بوده است. اگر کار تیمی، تخصصی و منسجم روابط عمومی ها نبود چه بسا تلاش ایثارگرانه کادر بهداشت و درمان به نظر افکار عمومی نمی رسید و دیده نمی شد.



 



                                                                           روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105697
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم