امروز : 27 تیر 1403
  • 1397/09/15 - 12:29
  • 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZrCA

برگزاری ویژه ‌برنامه پویش مردمی شهر پاک و پنجشنبه‌های بدون زباله

به همت مرکز سلامت جامع پامیلی ویژه برنامه پویش مردمی شهر پاک و پنجشنبه های بدون زباله برگزار گردید.




به همت مرکز سلامت جامع پامیلی ویژه برنامه پویش مردمی شهر پاک و پنجشنبه های بدون زباله برگزار گردید.





به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، مراقب سلامت مرکز سلامت جامع پامیلی ضمن اعلام این خبر گفت: این ویژه‌ برنامه به‌ منظور تشویق شهروندان جهت پاک‌سازی محیط زیست خود به‌ صورت دسته جمعی صورت گرفت.





 محدثه آسیابان گفت: ویژه‌ برنامه پویش مردمی شهر پاک و پنجشنبه‌های بدون زباله صبح امروز با حضور جمعی از کارشناسان مرکز سلامت جامع پامیلی و رابطین سلامت و دوست‌داران طبیعت و محیط زیست برگزار شد.





آسیابان با بیان اینکه این برنامه از این پس ادامه‌ دار خواهد بود، افزود: به‌ منظور پاک‌سازی محیط شهری این برنامه هر هفته با پیگیری واحد بهداشت محیط مرکز سلامت جامع پامیلی و همکاری مردم و رابطین سلامت انجام خواهد شد.





وی با رضایت‌بخش خواندن حضور مردم در اولین برنامه پویش مردمی شهر پاک خاطرنشان کرد: این برنامه در هفته‌های آینده با برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی بیشتر صورت خواهد گرفت تا مشارکت‌های مردمی را برای حضور در فعالیت‌های بهداشتی و زیست محیطی ترویج دهیم.





محدثه آسیابان در پایان گفت: انتظار می‌رود مردم با حضور خود در برنامه‌های فرهنگی و پیش‌بینی شده علاوه بر ایجاد حرکت‌های جدید فرهنگی، در راستای پیشرفت شهر، ایده‌ها و نظرات سازنده خود را ارائه دهند و در این بین مسئولان شهرداری نیز برای تقدیر از حضور فعال مردم در این برنامه‌ها حاضر خواهند بود.





                                                                                  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل






     پویش ملی پنجشنبه های بدون زباله           پویش ملی پنجشنبه های بدون زباله



      پویش ملی پنجشنبه های بدون زباله          



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105248
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم