امروز : 28 تیر 1403
  • 1397/04/30 - 12:24
  • 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZRzA

برگزاری کارگاه آموزش پیشگیری، کنترل و درمان بیماری تب مالت

کارگاه آموزش، پیشگیری، کنترل و درمان بیماری تب مالت(بروسلوز) به روش مدل جامع سیستماتیک(SHEP)، در مرکز سلامت جامع سردار شهید ساکنی برگزار شد.




کارگاه آموزش، پیشگیری، کنترل و درمان بیماری تب مالت(بروسلوز) به روش مدل جامع سیستماتیک(SHEP)، در مرکز سلامت جامع سردار شهید ساکنیبرگزار شد.



به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل ، مدیر مرکز سلامت جامع شهید ساکنی از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری، کنترل و درمان بیماری تب مالت(بروسلوز) خبر داد.



زهرا عبدالمجیدی ضمن اعلام این خبر گفت:  با توجه اهمیت بیماری تب مالت و لزوم بکارگیری روشهای نوین در آموزش و اطلاع رسانی پیشگیری، کنترل و درمان آن مدل جامع سیستماتیک که از جانب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تدوین شده  اشت می تواند نقش موثری در انتقال و ارتقاءسواد سلامت عموم در زمینه تب مالت داشته باشد.



وی ادامه داد: هدف برگزاری این کارگاه استانداردسازی آموزش های ارائه شده و مداخله در زمینه بیماری تب مالت و آشنایی با مدل جامع سیستماتیک آموزش و ارتقاءسلامت(SHEP) می باشد.



عبدالمجیدی  تصریح کرد: در شیوه آموزشی مدل جامع سیستماتیک(SHEP) علاوه بر انتقال مواد آموزشی از طریق کلیه پرسنل بهداشتی به مجموعه های تحت پوشش بصورت آبشاری و همچنین به مردم ،  قابلیت ارائه در گروههای مختلف هدف مردمی(دانش آموز، دانشجو، اصناف، روحانیون و..) نیز وجود دارد. که بسته به اطلاعات گروه هدف امکانات، مواد و شیوه های آموزشی متفاوت استفاده می گردد.



در این کارگاه  که به همت واحد مبارزه با بیماری های مرکز شهید ساکنی برگزار شد حاضرین ضمن آشنایی با تکنیکها و مهارتهای مدل جامع سیستماتیک آموزش و ارتقاء سلامت، چگونگی استفاده از آنها در آموزشهای پیشگیری و کنترل تب مالت را فراگرفتند.



                                                                                  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل



آموزش تب مالت




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105100
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم