امروز : 28 تیر 1403
  • 1396/12/28 - 12:08
  • 19
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZWyA

بهره برداری و ساخت 30 پروژه عمرانی در کاشان و آران و بیدگل

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، از آماده بهره برداری شدن 30 پروژه عمرانی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.





معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، از آماده بهره برداری شدن 30 پروژه عمرانی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.



 



به گزارش وب دا، دکتر حسین نیکزاد در نشست خبری روز شنبه مورخ 26/12/96 ضمن اشاره به اهمیت خدمات صورت گرفته در حوزه دفتر فنی و پروژه های عمرانی در راستای برآوردن نیازهای محسوس و رضایتمندی بیماران و مراجعه کنندگان در حوزه مراقبت های سلامت و تلاش دانشگاه در خصوص تامین زیر ساختهای سلامت، گزارشی از هزینه کرد، متراژ، محل اعتبار و کاربری پروژه های در حال اجرا و به بهره برداری رسیده را ارائه کرد.



 



وی، به کمک های خیرین سلامت در اجرای این پروژه ها اشاره کرد و احداث کلینیک ویژه، مجتمع آموزشی و مهارت بالینی فرقانی، مرکز جراحی محدود امام رضا (ع)، خوابگاه دانشجویی، فاز یک کلینیک دندانپزشکی، احداث مرکز MRI، مرکز تشخیص سرطان و غربالگری، توسعه بخش اورژانس، بازسازی بخشNICU و پاویون موقت پزشکان مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی را از جمله این پروژه ها در کاشان عنوان کرد.



 



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، بلوک زایمان بیمارستان شهید رجایی و بخش تصویر برداری و اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی را پروژه های قابل افتتاح در شهرستان آران و بیدگل برشمرد.



 



وی گفت: پایگاه های سلامت امام رضا(ع) کاشان، شهید مطهری قمصر، خزاق و امام رضا(ع) آران و بیدگل و مراکز خدمات جامع سلامت خانواده زنده یاد حاج علی مهرپرور، کریمشاهی در سفیدشهر، جوشقان قالی،ازوار، کله، شهید ساکنی آران و بیدگل، راوند، سن سن و خانه های بهداشت علی آباد کویر، ورکان، پنداس، ویدوج و وادقان را از جمله پروژه های حوزه بهداشت است.



 



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، متراژ کل این پروژه ها را بالغ بر 80 هزار متر مربع عنوان کرد.



 



وی، مراکز خدمات جامع سلامت حسین آباد، گلابچی، ابوزید آباد، آزران، کامو و نواب صفوی و بیمارستان های بقیه اله الاعظم(عج) کاشان، ثامن الحجج(ع) و امام حسن مجتبی(ع) آران و بیدگل، دانشکده پردیس آموزشی، تکمیل سلامتکده طب سنتی اخوان، پایگاه سلامت شهید اخباری نوش آباد را از جمله پروژه های در حال اجرا برشمرد.



 



دکتر نیکزاد، با تاکید بر اولویت ساخت بیمارستان بقیه الله اعظم (عج) در کاشان با مشارکت خیرین سلامت، خواستار افزایش اطلاع رسانی در راستای افزایش جذب مشارکت خیرین در حوزه سلامت شد.



 






  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105048
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم