امروز : 27 تیر 1403
  • 1397/09/20 - 12:56
  • 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZyCA

به مناسبت چهاردهم آذرماه روز جهانی داوطلب

همایش داوطلبین و سفیران سلامت محلات منطقه سفید شهر ،یزدل ،علی آباد و محمد آباد بخش مرکزی در بوستان مهربانو واقع در شهرستان آران و بیدگل برگزار گردید.




همایش داوطلبین و سفیران سلامت محلات منطقه سفید شهر ،یزدل ،علی آباد و محمد آباد بخش مرکزی در بوستان مهربانو واقع در شهرستان آران و بیدگل برگزار گردید.



همایش داوطلبین و سفیران سلامت محلات منطقه سفید شهر، یزدل، علی آباد و محمد آباد بخش مرکزی در بوستان مهربانو واقع در شهرستان آران و بیدگل برگزار گردید.





به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، مشاور امور بانوان نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در خصوص روز جهانی داوطلب سخنانی را بیان کرد.





خانم نصیری در ادامه گفت: داوطلبان سلامت، افرادی هستند که بدون هیچ گونه مزد و حقوقی فقط به خاطر عشق و انسانیت، رضای الهی و حس مسوولیت پذیری در برابر جامعه مانند پل ارتباطی بین مسوولان بهداشتی و مردم عمل می کنند.





وی افزود: داوطلبان و سفیران سلامت از نهاد و جنس خود مردم‌اند که بدون هیچ چشم‌داشتی، ضمن برقراری ارتباط مناسب با مردم در قالب برنامه ملی خودمراقبتی، با ارتقای سواد سلامت جامعه در حوزه‌های مختلف سطح سلامت مردم را بهبود می‌بخشند.





مشاور امور بانوان نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تبریک این روز به دواطلبین و سفیران اظهار کرد: سلامتی محور توسعه است و معضلات بهداشتی همان معضلات توسعه است که نمی توان آن را فقط در بخش سلامت حل نمود. بلکه مشارکت تک تک افراد جامعه و بخشهای توسعه ، نهادها و ارگانها برای حل مسائل سلامتی و رسیدن به سطح قابل قبول سلامت لازم و ضروری است.





این همایش به همت شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل و خانه بهداشت یزدل و نیز پارک مهربانو برگزار و در پایان به داوطلبین هدایایی به رسم یاد بود اهدا گردید.





                                                                               روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل






     جشن داوطلب سفیدشهر          جشن داوطلب سفیدشهر

 



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105255
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم