امروز : 27 تیر 1403
  • 1399/06/27 - 23:18
  • 45
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZDTA

تقدیر از پرسنل خدوم و زحمتکش اورژانس پیش بیمارستانی شبکه

در نشست مدیران اجرایی شهرستان آران و بیدگل، از پرسنل خدوم و زحمتکش اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل تقدیر و تشکر شد.




در نشست مدیران اجرایی شهرستان آران و بیدگل، از پرسنل خدوم و زحمتکش اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل تقدیر و تشکر شد.





به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، در نشستی با حضور فرماندار، سرپرست شبکه و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان، از پرسنل خدوم و زحمتکش اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان آران و بیدگل تقدیر شد.





دکتر اعظم باقری در ابتدای جلسه، چهل و پنجمین سالگرد تاسیس اورژانس 115 را به فعالان تلاشگر عرصه ی فوریت های پزشکی تبریک گفت و از عملکرد خوب این عزیزان در تمامی ایام سال بویژه زمان شیوع کرونا که همانند سایر مدافعان سلامت در خط مقدم این بیماری قرار داشتند قدردانی کرد.







سرپرست شبکه بهداشت و درمان با اشاره به عملکرد ستاد فوریتهای ۱۱۵ شهرستان، به انجام بیش از ۱۱۰۰۰ ماموریت شهری و جاده ای در سال گذشته این مرکز اشاره کرد و افزود: اهمیت خدمت رسانی به مردم توسط پرسنل فوریتهای پزشکی به ثانیه ها بستگی دارد.





وی تصریح کرد: نتایج ثبت شده در سامانه نشان می دهد که همکاران تلاشگر ما در کوتاهترین زمان ممکن خود را به بیمار رسانده اند.







فرماندار شهرستان نیز ضمن تبریک روز ۲۶ شهریور ماه سالگرد تاسیس اورژانس 115 گفت: روز فوریت های پزشکی، روز خدمت رسانی، عشق ورزی و احترام به انسان ها است. این روز فرصت مغتنمی است که به تکریم اراده های استواری بر خیزیم که وجودشان، برای سلامت جامعه یک نعمت بی بدیل است.







دکتر اسماعیل بایبوردی اذعان داشت: مجاهدت و فعالیت شبانه روزی شما بر کسی پوشیده نیست و شما عزیزان همواره در بحران ها و شرایط حساس با از خود گذشتگی و ایثار در حفظ و نجات جان هم وطنان از ابتدا تا کنون نقش آفرین بوده اید.







وی افزود: در این روز های سخت مبارزه با کرونا که خانواده ی بزرگ سلامت در سراسر کشور عزیزمان با فداکاری و رشادت مشغول خدمت رسانی و مقابله با شیوع بیماری کرونا هستند، برخود لازم می دانم از شما همکاران سخت کوش و ارزشمند فوریت های پزشکی در عرصه ی سلامت به ویژه در خط مقدم مبارزه با کرونا که به زیبایی درخشیدید صمیمانه قدردانی نمایم.







قابل ذکر است مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان آران و بیدگل با ۲۸ پرسنل و در دو پایگاه شهری، یک پایگاه شهری جاده ای و دو پایگاه جاده ای در سطح شهرستان آماده ارائه خدمات به بیماران و مصدومان اورژانسی می‌باشند.





                                                                 

                                                                         روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105658
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم