امروز : 29 تیر 1403
  • 1394/03/07 - 07:50
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZeqA

توده 12 کیلویی از شکم بیماری خارج شد.

در بیمارستان شهید رجایی آران و بیدگل، توده 12 کیلویی از شکم بیماری خارج شد.





در بیمارستان شهید رجایی آران و بیدگل، توده 12 کیلویی از شکم بیماری خارج شد.



به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، سرپرست بیمارستان شهید رجایی آران و بیدگل، با اعلام این مطلب گفت: خانم 47 ساله مبتلا به کیست تخمدان به علت درد شدید و بزرگی شکم به این بیمارستان مراجعه و پس از انجام آزمایشات متعدد مشخص شد که تومور بدخیمی فضای شکم بیمار را فراگرفته است.



دکتر فریبا مینایی افزود: پس از باز شدن شکم توده ای به ابعاد 20*15 سانتی متر در طرف چپ شکم با چسبندگی زیاد به کف لگن، دیواره های لگن، روده ها و مثانه مشاهده و با موفقیت خارج گردید.



پزشک معالج عمل جراحی، با اشاره به انجام هیسترکتومی و جدا نمودن توده از بافت های اطراف تصریح کرد: در حین عمل 10 واحد خون و سه واحد FFP به بیمار تزریق گردید.



وی، با بیان اینکه کیست به ظاهر بدخیم بوده و پزشک پاتولوژیست، سارکوم بافت نرم، اعلام نموده و تخمدان ها و رحم را بدون مشکل گزارش کرده، ادامه داد: علیرغم چسبندگی های زیاد جراحی با موفقیت به پایان رسید.



وی خاطر نشان کرد: این عمل جراحی با کمک دکتر قیصری متخصص جراحی عمومی و دکتر عباسی مقدم متخصص زنان و زایمان و همچنین دکتر دلجو متخصص بیهوشی صورت پذیرفت.



سرپرست بیمارستان شهید رجایی آران و بیدگل یادآور شد: هم اینک حال عمومی و شرایط پس از عمل بیمار رضایت بخش است و برای ادامه درمان به پزشکان مربوطه ارجاع گردیده است.



سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز ضمن تقدیر و تشکر از تیم جراحی و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید رجایی  برای آنها آرزوی موفقیت نمود.





                                                                                     روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل

   





  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104381
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم