امروز : 29 تیر 1403
  • 1392/11/07 - 10:13
  • 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zo4A

جلسه کارگروه بهداشت و درمان برگزار شد.

جلسه کارگروه بهداشت و درمان باحضور سرپرست فرمانداری و سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان برگزار گردید.



جلسه کارگروه بهداشت و درمان باحضور سرپرست فرمانداری و سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان برگزار گردید.



سرپرست شبکه بهداشت و درمان در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از مدعوین گزارشی از مصوبات جلسه قبل کارگروه و همچنین اقدامات انجام شده را بیان نمود.



دکتر دهقانی در زمینه جلوگیری از ابتلا به بیماری سالک و کشتار غیرمجاز دام و ... نیز بیاناتی را ارائه کرد.



سرپرست شبکه بهداشت و درمان بر اجرای مصوبات جلسه قبل کار گروه تاکید کرد و لزوم پیگیری برای اجرای مصوبات را امری ضروری ارزیابی نمود.



کارشناس مسئول مبارزه با بیماریهای شبکه بهداشت و درمان نیز در گزارشی عملکرد شبکه را در زمینه جلوگیری از بیماریهایی مانند سالک و ... ارائه نمود.



کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نیز دراین جلسه گزارشی را در زمینه فعالیت های این واحد و همچنین روند احداث بازار روز توسط شهرداری ارائه کرد.



سرپرست فرمانداری شهرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور همه مسئولین و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان در جلسه جذب اعتبار لازم را در این زمینه الزامی دانسته و افزود: ما تلاش می کنیم تا بتوانیم برای مصوبات این جلسه اقدامات لازم را برای اخذ اعتبارات از استان انجام دهیم.



در پایان هریک از مدعوین نقطه نظرات خود را در این زمینه بیان نمودند.



                                                                                            روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل

 





               کارگروه                    کارگروه



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104048
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم