امروز : 26 تیر 1403
  • 1402/11/14 - 20:32
  • 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z86Q

جمع آوری و معدوم سازی 5/5 تن مواد غذایی تاریخ گذشته از فروشگاه های مواد غذائی

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان از جمع آوری و معدوم سازی 5/5 تن مواد غذایی تاریخ گذشته از فروشگاه های مواد غذائی در فصل پائیز در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، دکتر محسن قمصری با اعلام این خبر، گفت: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان، ضمن بازرسی از مراکز عرضه مواد غذایی، مقدار 5/5 تن مواد غذائی تاریخ گذشته در فصل پائیز سالجاری جمع آوری و معدوم نمودند.

وی ضمن هشدار به متصدیان فروشگاه ها و انبارهای مواد غذایی در خصوص ممنوعیت عرضه و نگهداری مواد غذایی تاریخ گذشته و نیز غیر مجاز بودن مرجوع نمودن مواد غذایی تاریخ گذشته به شرکت های پخش مواد غذایی، افزود: در صورت مشاهده مواد غذایی تاریخ گذشته در مراکز فروش و پخش، نسبت به توقیف، جمع آوری و انجام سایر اقدامات قانونی،اقدام خواهد گردید.

ایشان همچنین در خصوص تبعات قانونی جمع آوری غیر مجاز مواد غذایی تاریخ گذشته و فاقد تاریخ انقضا و توزیع مجدد آن در سطح شهرستان توسط برخی از شرکت های پخش هشدار داد.

دکتر قمصری ضمن تشکر از همکاری مدیریت شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل در معدوم سازی این اجناس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده مواد غذایی تاریخ گذشته، از طریق تماس با شماره 190 و انتخاب گزینه شماره 2 (بهداشت) در مرحله اول و گزینه شماره 1 (بهداشت محیط) در مرحله دوم، بازرسان را در این زمینه یاری نمایند و در ارتقاء سلامت جامعه سهیم باشند.

  • گروه خبری : اخبار شبکه,اخبار روابط عمومی
  • کد خبر : 126035
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید