امروز : 28 تیر 1403
  • 1397/05/10 - 13:21
  • 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z9AA

دومین جلسه هماهنگی رابطین روابط عمومی

دومین جلسه رابطین روابط عمومی با حضور سرپرست روابط عمومی دانشگاه و رابطین واحد های تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.




دومین جلسه رابطین روابط عمومی با حضور سرپرست روابط عمومی دانشگاه و رابطین واحد های تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.





به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل سرپرست روابط عمومی دانشگاه در این نشست ضمن تقدیر از همکاری رابطین در حوزه های بهداشتی و درمانی ایجاد ارتباط مستمر بین مردم و ایجاد انگیزه و دادن به روحیه به مردم و مراجعین را از وظایف رابطین در حوزه روابط عمومی برشمرد.





دکتر مصطفی جوادی مقدم در ادامه افزوود: امروزه متاسفانه اطلاع رسانی در حوزه سلامت بسیار ضعیف بوده و این باعث یکنواختی در بین اقشار حامعه شده و این شاید برای ما که در این حوزه فعالیت میکنیم عادی است ولی برای مخاطبین ما پیام بهداشتی و دارای جنبه آموزشی را در بر دارد.





ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به استفاده حداکثری از زمان در حیطه کاری رابطین اشاره کرد و. افزود:با توجه به چند مشغله بودن رابطین در حوزه کاری خود امافعالیت در این حوزه باید با عشق و علاقه همراه باشد و مهمترین‌ وظیفه‌ روابط عمومی‌، شناخت‌ افکار عمومی‌ و نفوذ در آن‌ برای‌ جلب‌ رضایت‌ افکارعمومی‌ نسبت‌ به‌ سازمان‌ است‌ که‌ هم‌ در درون‌ سازمان‌ و هم‌ در بیرون‌ از سازمان‌ دنبال‌ می‌شود.





دکتر جوادی مقدم اظهار کرد: بمنظور توانمندسازی کارشناسان و رابطین واحدها با پیگیری و هماهنگی حوزه روابط عمومی دانشگاه دوره های مختلف و تخصصی از جمله برگزاری دوره های خبر نویسی، و عکاسی خبری و آیین نگارش در روابط عمومی برگزار خواهد شد.

 



                                                                            روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل






     جلسه رابطین روابط عمومی          جلسه رابطین روابط عمومی



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105117
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم