امروز : 29 تیر 1403
  • 1392/10/16 - 13:13
  • 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zd4A

دیدار سرپرست و مدیران شبکه بهداشت و درمان با امام جمعه محترم شهرستان آران و بیدگل

سرپرست شبکه بهداشت و درمان به همراه معاونین و رؤسای بیمارستان ها به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) با امام جمعه معزز شهرستان آران و بیدگل دیدار نمودند.



سرپرست شبکه بهداشت و درمان به همراه معاونین و رؤسای بیمارستان ها به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) در تاریخ 92/10/15 با امام جمعه معزز شهرستان آران و بیدگل دیدار نمودند.



حضرت حجه الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه معزز شهرستان در این دیدار از مقام شامخ پزشکان تجلیل نمود و از تلاش های مسئولین و پزشکان در سطح شبکه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر نمود.



حضرت حجه الاسلام و المسلمین موسوی شهرستان آران و بیدگل را از نظر ایثارگری دارای رتبه برتر در سطح کشور ارزیابی کرد و افزود: این شهرستان در چند ساله اخیر در همه زمینه ها پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است .



ایشان اذعان داشت: ما در شهرستان آران و بیدگل در حوزه سلامت شاهد پیشرفت های چشمگیری هستیم که این خود مرهون تلاش ها و زحمات بی شائبه مسئولین و مدیران در سطح شبکه بهداشت و درمان شهرستان است .



حضرت حجه الاسلام و المسلمین موسوی در ادامه به فعالیت خیرین گرامی در حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: خیرین سلامت نیز در شهرستان آران و بیدگل چه در زمینه خرید تجهیزات و چه در زمینه ساخت پروژه های بهداشتی درمانی اقدامات بسیاری را انجام داده اند.



ایشان در ادامه افزود: اقدامات انجام شده در سطح شبکه و پیشرفت های حاصل شده قابل تقدیر است و خدمت به مردم شریف و قدرشناس شهرستان را امری خداپسندانه توصیف کرد.



سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز به همراه معاونین شبکه و روسای بیمارستانها در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت ها و عملکرد شبکه بهداشت و درمان را ارائه نمودند.





                                                                                                روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل





                    دیدار با امام جمعه               دیدار با امام جمعه

 



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104038
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم