امروز : 28 تیر 1403
  • 1397/03/24 - 12:04
  • 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZxzA

دیدار مسئولین دانشگاه با خیرین بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل

دیدار مسئولین دانشگاه با خیرین بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل روز سه شنبه مورخ 22/3/96 در این بیمارستان برگزار شد.




دیدار مسئولین دانشگاه با خیرین بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل روز سه شنبه مورخ 22/3/96 در این بیمارستان برگزار شد.



 



به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه در این دیدار، از زحمات خیرین سلامت در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تقدیر کرد و قدمت فعالیت های خیرخواهانه را در این شهرستان دیرینه برشمرد.



 



دکتر ابراهیم کوچکی، به اهمیت تکمیل پروژه های عمرانی در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نیست و هر هفته جلسات اختصاصی در این زمینه برگزار می گردد.



 



وی، در ادامه به انجام بازدید های مختلف از بیمارستان ثامن الحجج (ع) اشاره و از مساعدت های خیرین شهرستان  آران و بیدگل در حوزه سلامت  این شهرستان تقدیر کرد و  افزود: با کمک ۵۰ درصد از اعتبار این طرح ها توسط خیرین خیرین، به تدریج دولت مابقی آن را تخصیص می دهد.



 



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این نشست، به برکات انقلاب در حوزه سلامت از جمله وجود پزشکان متخصص، افزایش طول عمر، کاهش میزان مرگ و میر مادر و نوزاد و ... اشاره کرد.



 



دکتر حسین نیک زاد، با بیان تلاش های خیرین و مردم در منطقه، ساخت آب انبار تا مساجد و بیمارستان ها را از جمله زحمات خیرین این منطقه عنوان کرد.



 



وی، به فعالیت ها و اقدامات مجمع خیرین سلامت اشاره کرد و برنامه ریزی، شناسایی، اولویت بندی نیازها در حوزه سلامت را از جمله وظایف این مجمع برشمرد.



 



این گزارش حاکیست: این نشست به منظور جلب مشارکت خیرین سلامت شهرستان آران و بیدگل در راستای تکمیل و بهره برداری بیمارستان ثامن الحجج (ع) این شهرستان برگزار شد.



 



لازم به ذکر است، این نشست با حضور فرماندار آران و بیدگل، رییس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، سرپرست روابط عمومی دانشگاه و مسئولین شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل و جمعی از رؤسای ادارات و خیرین شهرستان در  بیمارستان ثامن الحجج(ع) آران و بیدگل برگزار و از خیرین حوزه سلامت این شهرستان که در تکمیل این بیمارستان مشارکت داشتند، تقدیر شد.



 



دیدار مسئولین با خیرین



 





  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105083
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم