امروز : 28 تیر 1403
  • 1397/01/19 - 08:41
  • 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z5zA

سخنرانی رییس دانشگاه در جمع مردم روستای یزدل

رییس دانشگاه به همراه سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل و جمعی از پرسنل در مسجد امام حسین روستای یزدل و در جمع مردم این روستا حضور پیدا کردند.




رییس دانشگاه به همراه سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل و جمعی از پرسنل در مسجد امام حسین روستای یزدل و در جمع مردم این روستا حضور پیدا کردند.





دکتر ابراهیم کوچکی رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم خواستار حضور آحاد مردم برای ثبت اطلاعات در سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) شد.





رییس دانشگاه افزود : سامانه یکپارچه بهداشت ( سیب ) در دولت تدبیر و امید راه اندازی شده و مردم میتوانند با مراجعه به مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت به صورت رایگان اطلاعات خود را توسط کادر بهداشت و درمان ثبت نمایند.





دکتر کوچکی در ادامه گزارشی از عملکرد شبکه بهداشت و درمان و همچنین خانه بهداشت روستا را بیان نمود و از بهورزان و پرسنل خانه بهداشت قدردانی کرد.





رییس دانشگاه در پایان اظهار کرد: مسئله خود مراقبتی را همه مردم باید در اولویت قرار دهند تا با این کار حدود 75 درصد از مشکلات و مسائل مربوط به بهداشت و سلامت افراد جامعه برطرف و آسایش و آرامش را برای خانواده در پی داشته باشد.





رییس شورای اسلامی روستای یزدل هم در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به رییس دانشگاه و سرپرست شبکه بهداشت و درمان گزارشی از مشکلات و کمبود های بهداشتی درمانی منطقه را بیان کرد.





گفتنی است این مراسم که با اقامه نماز جماعت مغرب و اعشاء برگزار گردید.



در پایان رییس دانشگاه و سرپرست شبکه بهداشت و درمان به سوالات مردم پاسخ دادند.





                                                                                  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل






     سخنرانی دکتر کوچکی در روستای یزدل          سخنرانی دکتر کوچکی در روستای یزدل




 




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105056
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم