امروز : 29 تیر 1403
  • 1393/03/24 - 13:20
  • 10
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZPkA

سخنرانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در مصلای نماز جمعه

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در جمع نمازگزاران شهرستان آران و بیدگل در مورد برنامه تحول نظام سلامت و نحوه اجرای آن در روز جمعه مورخه 93/3/23 سخنرانی کرد.



سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در جمع نماز گزاران شهرستان آران و بیدگل در مورد برنامه تحول نظام سلامت و نحوه اجرای آن در روز جمعه مورخه 93/3/23 سخنرانی کرد.



به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل سرپرست شبکه بهداشت و درمان در ابتدا اعیاد شعبانیه و همچنین میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) را به حضار تبریک گفت.



دکتر دهقانی در ادامه به برنامه تحول نظام سلامت و نحوه اجرای آن اشاره کرد و افزود: خدمت به مردم به ویژه افراد محروم یکی از بزرگترین کارهای شایسته و معنوی است که انسان را تا ملکوت بالا می برد.



ایشان همچنین به سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و بیان نمود: در خدمت بندگان خدا و مستضعفین باشید و بیشتر از همه طبقات ضعیف را ملاحظه کنید و این خود عبادتی بزرگ برای شماست.



دکتر دهقانی گفت: از سویی دیگر ابلاغ سیاست های کلی سلامت و تاکید مقام معظم رهبری بر اینکه کاری بکنیم تا بیمار جز دغدغه بیماری رنج دیگری نداشته باشد نشان دهنده توجه ایشان به حوزه سلامت بوده و وظیفه وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را سنگین تر از پیش نموده است.



سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل که در جمع نماز گزاران نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل سخن می گفت ادامه داد:در این راستا 8 بسته خدمتی که شامل کاهش میزان پرداختی بیماران بستری در بیمارستانها ،حمایت از ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق محروم،حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستانها ، ارتقای کیفیت ویزیت و هتلینگ در بیمارستانها ،حفاظت مالی از بیماران صعب العلاج ،خاص و نیازمند و ترویج زایمان طبیعی طراحی و از 15 ادریبهشت در سراسر کشور آغاز شده است .



دکتر دهقانی ادامه داد: در بسته کاهش پرداختی بیماران بستری در حال حاضر کلیه خدمات درمانی از جمله جراحی ها فقط بیمار 10 درصد از کل هزینه را پرداخت می نماید و البته در سیستم ارجاع روستایی 5 درصد پرداخت می شود.



ایشان اذعان داشت:با شتاب گرفتن حرکت دولت محترم بیمارستانها شاهد فضای جدیدی شده و دیگر بیمار مجبور به تقبل هزینه های کلان و گاهی اوقات از دست دادن زندگی خود نمی شود.



وی در پایان از حمایت های امام جمعه معزز شهرستان آران و بیدگل حضرت آیت الله موسوی و ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان به خاطر اختصاص این فرصت قدردانی کرد و افزود : امیدواریم با اجرای این طرح آرامش و اطمینان قلبی درمراجعین بیمارستانها ایجاد شود و بیمار دیگر هیچ رنجی جز بیماری نداشته باشد.



                                                                                                     روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل

 





               سخنرانی سرپرست در نماز جمعه                   سخنرانی سرپرست در نماز جمعه



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104129
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم