امروز : 27 تیر 1403
  • 1398/05/14 - 15:14
  • 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZwPA

سومین بازدید گروهی کارشناسان سلامت روان انجام شد.

سومین بازدید گروهی کارشناسان سلامت روان مراکز خدمات جامع سلامت، از مرکز ثامن الحجج نوش آباد انجام شد.




سومین بازدید گروهی کارشناسان سلامت روان مراکز خدمات جامع سلامت، از مرکز ثامن الحجج نوش آباد انجام شد.





به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، در این بازدید که با حضور کلیه کارشناسان سلامت روان انجام شد، زهرا سادات محمدیان کارشناس مسئول سلامت روان، در خصوص چگونگی روند بازدید و شاخص های مدنظر توضیحاتی ارائه داد.





در ادامه نحوه غربالگری جمعیت تحت پوشش، ارجاع افراد، توجیه مراجعین برای دریافت خدمات ارائه شده و اطلاعات علمی مراقبین سلامت مورد پایش قرار گرفت.





در این بازدید مستندات مربوط به فعالیتهای سلامت روان و همچنین وضعیت پیگیری مراجعین و کیفیت و کمیت ثبت موارد در سامانه سیب بررسی شد.





در ادامه، بازدید کنندگان، روند شناسایی مراجعین سلامت روان، سلامت اجتماعی و اعتیاد و همچنین پیگیری موارد اورژانس روانپزشکی توسط پزشک مرکز را بررسی نمودند.





در پایان، از فعالیت های کارشناس سلامت روان مرکز بازدید به عمل آمد و نحوه ثبت اطلاعات در سامانه سیب و میزان اطلاعات و تسلط کارشناس سلامت روان ارزیابی شد.





شایان ذکر است؛ در این بازدید که به صورت فصلی و با هدف آشنایی کارشناسان سلامت روان با فعالیت های یکدیگر در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان آران و بیدگل و تعامل بیشتر آنان در پیشبرد اهداف مطلوب سلامت روان، انجام می پذیرد، همه کارشناسان سلامت روان شبکه حضور داشتند.





                                                                                روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل






     بازدید سلامت روان          بازدید سلامت روان



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105424
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم