امروز : 30 تیر 1403
  • 1391/07/04 - 11:51
  • 9
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zcfz

مراسم تودیع و معارفه کارشناس مسئول آموزش و ارتقاء سلامت شبکه

مراسم تودیع و معارفه کارشناس مسئول آموزش و ارتقاء سلامت با حضور سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل و کارشناسان مسئول و پرسنل حوزه ستادی در سالن کنفرانس شبکه برگزار گردید.



مراسم تودیع و معارفه کارشناس مسئول آموزش و ارتقاء سلامت با حضور سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل و کارشناسان مسئول و پرسنل حوزه ستادی در سالن کنفرانس شبکه برگزار گردید.

در این مراسم از خدمات خانم رسولیان در طول تصدی کارشناس مسئول آموزش و ارتقاء سلامت تقدیر و آقای دکتر کاووسیان به عنوان کارشناس مسئول آموزش و ارتقاء سلامت منصوب گردید.



دکتر سید محمد حسین مکی سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمد گویی به حاضرین ، دهه کرامت و میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه و همچنین میلاد با سعادت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و میهمان ایرانیان را تبریک گفت.



ایشان در ادامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس و ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان دلیر اسلام و یاد و خاطر شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشته؛ جایگاه آموزش را ویژه دانسته و از کارشناسان کلیه واحدهای تابعه خواست تا با همکاری با آقای دکتر کاوسیان آموزش بهداشت را فراگیر نمایند .



دکتر مکی افزود: بحث آموزش بحثی جدی و پررنگ می باشد ، گر چه قسمتی از آن برعهده مسئولین واحدها هست امادر واقع این واحد آموزش سلامت است که تقویت کننده مبحث آموزش در واحدهای دیگر و مسئولیت تمرکز آموزش بهداشت را دارا می باشد.



سرپرست شبکه یکی دیگر از وظایف واحد آموزش و ارتقای سلامت را ارتباط پویا با معاونت بهداشتی دانشگاه و دیگر واحدهای شبکه دانست.

دکتر مکی از زحمات خانم رسولیان در طول تصدی مسئولیت آموزش و ارتقای سلامت تشکر نمودند.



دکترسیدمحمد حسین مکی ضمن معرفی آقای دکتر کاوسیان، ایشان را فردی آگاه و توانمند در تمام زمینه های کاری در بخش های مختلف دانست و خواستار همکاری کلیه واحدها با ایشان گردید.



در ادامه دکتر کاوسیان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تبریک به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت اما رضا (ع) ، از حسن نظر سرپرست محترم شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قدردانی نمودند.



دکتر کاوسیان ارتقای سطح آموزش را لازمه بحث ارتقاء سلامت درجامعه دانست.



وی گفت با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تمام زمینه ها هنوز خلأهایی در زمینه های مختلف مشاهده می شود.



ایشان افزود : امیدواریم بتوانیم به یاری خدا و کمک سرپرست محترم شبکه و همچنین کلیه کارشناسان حوزه ستادی شبکه خدمات ارزنده و قابل توجهی را در زمینه آموزش و ارتقای سلامت ارائه نماییم .



در پایان دکترمکی ضمن تشکر از دکتر کاووسیان افزود: آموزش به معنای عام کلمه و انجام آن به نحو احسن ، سطح آموزش و ارتقای سلامت را بالا برده و امیدواریم شاهد خدمات ارزنده و مطلوب ترو ارتقاء مستمر آن باشیم.



تصاویر مراسم

 



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 103809
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم