امروز : 28 تیر 1403
  • 1395/04/23 - 07:59
  • 27
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z7vA

مراسم تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی دانشگاه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، جمعی از معاونین و مدیران و کارشناسان، مسوولین و رابطین روابط عمومی روز دوشنبه مورخ 21/4/95 برگزار شد.





مراسم تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، جمعی از معاونین و مدیران و کارشناسان، مسوولین و رابطین روابط عمومی روز دوشنبه مورخ 21/4/95 برگزار شد.



 



به گزارش وب دا، در این آیین از خدمات 30 ساله علیرضا کاشانی نژاد مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه تقدیر و تجلیل شد و دکتر علیرضا مفرح به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی دانشگاه معرفی شد.



 



مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه در این مراسم، خدمت در حوزه بهداشت و درمان را به خاطر وجود افراد دردمند و بیمار با اهمیت دانست و گفت: فعالیت در حوزه سلامت ثواب دنیوی و اخروی را به همراه دارد.



 



علیرضا کاشانی نژاد، با بیان اینکه در مدت فعالیت خود در دانشگاه با عشق و علاقه کار کرده، افزود: سعی کردم در جهت رشد و توسعه دانشگاه گام بردارم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکردم اگرچه کوتاهی و قصوری نیز وجود داشت.



وی، ضمن تقدیر از دکتر اعرابی رییس دانشگاه، نگرش و دیدگاه مجموعه های مختلف دانشگاه به روابط عمومی را برای رشد و ارتقای مجموعه دانشگاه موثر دانست و تصریح کرد: دکتر اعرابی نسبت به روسای قبلی دانشگاه بر اهمیت جایگاه و تاثیر روابط عمومی در مجموعه دانشگاه تاکید بیشتری داشتند.



 کاشانی نژاد، با تقدیر از همکاران خود، آقایان عرفان، بادی زاده، محسنی، گرانمایه پور، سلیمانی، خدابخش و حسینی و خانم ها ساکنی، هاشمی و طاهری، گفت: با تلاش و همت این همکاران خود، کشتی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان توانسته با سرعت به حرکت خود ادامه دهد.



وی، همچنین از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد و گفت: اصحاب رسانه برای انعکاس اخبار دانشگاه تلاش مضاعفی داشته اند که امید است این تلاش و همکاری آنها با روابط عمومی دانشگاه بیش از گذشته باشد.       



 



 کاشانی نژاد، همچنین از دکتر علیرضا مفرح مدیر جدید روابط عمومی دانشگاه به عنوان مدیری فعال دراین عرصه نام برد و افزود: ایشان در عرصه های مختلف، برای رشد و توسعه دانشگاه تلاشی مضاعف داشته اند و امیدوارم بیش از گذشته در عرصه روابط عمومی گام بردارند.



 



 سرپرست جدید روابط عمومی دانشگاه نیز در این نشست، هدف از برگزاری این مراسم را تکریم و تجلیل از زحمات 30 ساله علیرضا کاشانی نژاد عنوان کرد و اظهار خرسندی کرد: ایشان به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.



 



دکتر علیرضا مفرح اظهار امیدواری کرد: با تعامل و مشارکت همکاران عزیز در روابط عمومی و مجموعه های مختلف دانشگاه و مشارکت های بین بخشی و تعامل اصحاب رسانه و خبرنگاران در انجام این رسالت خطیر موفق باشیم.



 



این گزارش حاکیست: فاطمه قدرت الهی همسر آقای کاشانی نژاد و مسوول خوابگاه الزهرا نیز در این آیین متن ادبی جهت تقدیر از همسر گرامی و همکاران روابط عمومی قرائت نمود.



 



برپایه این گزارش، جمعی از معاونین و مدیران حاضر در این نشست از زحمات بی دریغ و شایسته علیرضا کاشانی نژاد تقدیر کردند.



شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از تلاش های آقای کاشانی نژاد در 30 سال خدمت در دانشگاه به عنوان مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.



 
















منبع خبر: وب دا کاشان

  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104659
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم