امروز : 29 تیر 1403
  • 1392/09/04 - 12:49
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZLZA

مراسم تکریم و معارفه معاونین بهداشتی و درمان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه معاونین بهداشتی و درمان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل روز یک شنبه مورخ 3/9/92 در این شهرستان برگزار شد.





مراسم تکریم و معارفه معاونین بهداشتی و درمان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل روز یک شنبه مورخ 3/9/92 در این شهرستان برگزار شد.



به گزارش وب دا، در این آیین از زحمات دکتر علی یوسفیان و دکتر محمد ناظمی معاونین سابق بهداشتی و درمان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل تقدیر شد و دکتر حسین ریاحی و دکتر مجید اسماعیلی به عنوان معاونین جدید بهداشتی و درمان این شبکه معرفی گردیدند.



معاون درمان دانشگاه در این مراسم از زحمات چندین ساله معاونین سابق بهداشتی و درمان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل تقدیر و تشکر کرد و برای معاونین جدید در راستای خدمت خالصانه آرزوی موفقیت کرد.



دکتر داود خیرخواه، فعالیت در حوزه سلامت را یک فرصت عنوان کرد و گفت: کار در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوانیم باکیفیت ترین خدمات را به مردم ارائه نمائیم.



وی اظهار امیدواری کرد:با همکاری هرچه بیشتر پرسنل شبکه و دستگاه های اجرایی آران و بیدگل روز به روز شاهد ارتقای سطح سلامت در این شهرستان باشیم.



دکتر مسعود دهقانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز در این مراسم از زحمات معاونین سابق بهداشتی و درمان تقدیر کرد و افزود: امیدوارم معاونین جدید نیز در پیشبرد اهداف بهداشتی درمانی این شهرستان بیش از پیش کوشا باشند.



براساس این گزارش، در ادامه این مراسم معاونین قبلی و فعلی بهداشتی و درمانی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، سخنانی را ایراد کردند و سپس احکام صادره برای هر یک از آنها قرائت شد.



این گزارش حاکیست، اعطای لوح تقدیر و هدایایی از سوی واحدهای مختلف شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، از دیگر برنامه های این مراسم بود.



گفتنی است مراکز بهداشتی درمانی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.



 




















منبع خبر: وب دا کاشان

  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104012
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم