امروز : 28 تیر 1403
  • 1397/02/08 - 07:48
  • 21
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZezA

مرکز خدمات جامع سلامت سردار شهید عباس ساکنی آران و بیدگل افتتاح شد

مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت سردار شهید عباس ساکنی آران و بیدگل با حضور رئیس، نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین دانشگاه و شهرستان روز پنج شنبه مورخ 6/2/97 افتتاح شد.




مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت سردار شهید عباس ساکنی آران و بیدگل با حضور رئیس، نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین دانشگاه و شهرستان روز پنج شنبه مورخ 6/2/97 افتتاح شد.





به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم، با اشاره به افتتاح این مرکز به مناسبت هفته سلامت گفت: این مرکز با مشارکت 50 درصدی خانواده خیر سلامت سردار شهید عباس ساکنی و مابقی توسط این دانشگاه در زیربنای 450 مترمربع و به مدت یکسال به بهره برداری رسید.





دکتر ابراهیم کوچکی افزود: برای ساخت و تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت شهید ساکنی هفت میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خانواده این خیر سلامت و دانشگاه علوم پزشکی کاشان هزینه شده است.





دکتر ابراهیم کوچکی، ضمن تقدیر از زحمات خیرین در حوزه بهداشت و درمان به ویژه خانواده خیر سلامت سردار شهید عباس ساکنی، ادامه داد: اقدامات نیکوکارانه و خیر در حوزه سلامت این منطقه باید طبق اولویت ها و نیازهای دانشگاه علوم پزشکی و طی مشورت با مجمع خیرین سلامت کاشان صورت گیرد.





رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، وجود خیرین سلامت را از افتخارات این منطقه برشمرد.





وی، در ادامه با اشاره به آغاز هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه افزود: این هفته فرصت مغتنمی است تا با بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهّم مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهادهای حاکمیتی و اجرایی در تحقق سلامت و توسعه پایدار تأکید شود.





نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین، ضمن تشکر از عنایت و همت خانواده خیر سلامت شهید ساکنی، پیشرفت مراکز را در توسعه منطقه موثر دانست.





دکتر سید جواد سادتی نژاد، از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی نیز تقدیر کرد و اظهار داشت: دولت با کمبود بودجه روبروست و بایستی از پتانسیل و ظرفیت های خیرین در بخش های مختلف به ویژه سلامت بهره برد.





نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، پتانسیل مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در زمینه اقدامات خیرخواهانه برجسته و ویژه برشمرد.





رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز در این مراسم ضمن تقدیر از خانواده این خیر گرامی، گفت: این مرکز با هدف تامین و ارتقاء سطح سلامت جسمی، روانی و بهداشتی مردم این منطقه ساخته و تجهیز شد.





دکتر مسعود دهقانی، افتتاح پایگاه های خدمات جامع سلامت امام رضا (ع) و ناظمی، مراکز خدمات جامع سلامت کریمشاهی و حسین آباد، مرکز شبانه روزی ابوزیدآباد و خانه بهداشت علی آباد فخره را از جمله پروژه های عمرانی حوزه بهداشت این منطقه در اینده نزدیک برشمرد.





وی، با اشاره به بهره برداری از این پروژه ها به همت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و تعدادی از آن با مشارکت خیرین سلامت، خواستار همکاری بیش از پیش سازمان های مختلف این شهرستان در راستای ارتقای سلامت شهروندان شد.





لازم به ذکر است در پایان این مراسم از زحمات خانواده خیر سلامت سردار شهید عباس ساکنی با حضور رییس دانشگاه، نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، سایر معاونین و مسئولین دانشگاه و شهرستان تقدیر و تجلیل شد.



                                                                                 روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل




     افتتاح مرکز شهید ساکنی          افتتاح مرکز شهید ساکنی



     افتتاح مرکز شهید ساکنی          افتتاح مرکز شهید ساکنی



     افتتاح مرکز شهید ساکنی          افتتاح مرکز شهید ساکنی   



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105065
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم