امروز : 29 تیر 1403
  • 1393/09/12 - 11:24
  • 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZYnA

معاونین فنی و اجرایی معاونت بهداشتی وزارت متبوع از شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران وبیدگل بازدید کردند.

به منظور پایش و ارزیابی طرح ها و برنامه های بهداشتی، معاونین فنی و اجرایی معاونت بهداشتی وزارت متبوع از شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران وبیدگل بازدید کردند.



به گزارش روابط عومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، سرپرست شبکه ، با اشاره به بررسی اقدامات در حال اجرا و برنامه های شبکه بهداشت و درمان در حوزه معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان توسط تیم پایش گر وزارت بهداشت گفت: پایش و ارزیابی برنامه های فنی و مدیریتی این شبکه با هدف نظارت بر روند و پیشرفت برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت می باشد.



دکتر مسعود دهقانی، با تقدیر از فعالیت همکاران بهداشتی در این راستا افزود: تیم پایش گر وزارت بهداشت ضمن پیگیری پیشرفت برنامه تحول سلامت، شاخص ها و برنامه های فنی و مدیریتی دانشگاه را طبق چک لیست مشخص مورد ارزیابی قرار داده و سپس با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل به صورت عینی برنامه های مورد نظر را ارزیابی کردند.





در این پایش دکتر کوشا معاون فنی معاونت بهداشتی وزارت متبوع ، ضمن اظهار رضایت از شاخص ها و عملکرد شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، از تلاش های مدیران و پرسنل این شبکه در تهیه پانل مدیریت اطلاعات سلامت به شکل جامع و همچنین ایده ها و نوآوری های این حوزه قدردانی کرد.





                                                                                           روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل





               پایش مرکز بهداشت               پایش مرکز بهداشت



               پایش مرکز بهداشت               پایش مرکز بهداشت

 



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104252
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم