امروز : 27 تیر 1403
  • 1399/07/03 - 09:50
  • 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZETA

نشست بصیرتی بسیجیان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برگزار شد.

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نشست بصیرتی بسیجیان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در سالن سردار شهید زاهدی برگزار شد.




به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نشست بصیرتی بسیجیان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در سالن سردار شهید زاهدی برگزار شد.







به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، در ابتدای جلسه دکتر شیروانی زاده رئیس بسیج جامعه پزشکی شهرستان با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: دوران دفاع مقدس و ملت با بصیرت و فهیم ایران اسلامی، مقطعی حساس و تاریخ‌ساز در تحولات کشور بود که پرداختن به آن نقشی الگویی برای تمامی نسل‌ها دارد و تبیین زوایای این رخداد مهم موجب ترویج فرهنگ ایثار و ایستادگی در مقابل دشمنان می شود.







در ادامه این نشست حاج اکبر احسن زاده از فرماندهان پیشکسوت جنگ تحمیلی، از تلاش سربازان این روزهای کشور که همان سپیدپوشان مدافع سلامت هستند تقدیر و تشکر کرد و گفت: تفاوت رزمندگان امروز با رزمندگان دفاع مقدس در این است که ما دشمن را می شناختیم و خودمان را برای حملات دشمن آماده می کردیم، اما مدافعان سلامت امروز با دشمنی درگیر هستند که واقعاً ناشناخته است و بیرحمانه قربانی می گیرد.







وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، از نسل امروزی خواست بیشتر تاریخ طلایی دوران جنگ تحمیلی و رشادتهای شهیدان و رزمندگان آن دوران را مطالعه کنند و از آنها الگو بگیرند.







لازم به ذکر است این مراسم با همکاری بسیج جامعه پزشکی شبکه، پایگاه بسیج کوثر(خواهران) و پایگاه بسیج امام سجاد(برادران) در روز چهارشنبه ۹۹/۷/۲ در سالن شهید زاهدی شبکه برگزار شد.





                                                                          روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل






نشست بصیرتی بسیج



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105659
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم