امروز : 28 تیر 1403
  • 1395/01/23 - 13:30
  • 10
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZauA

نشست هیئت رییسه دانشگاه برگزار شد.

نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان با حضور امام جمعه و فرماندار ، رییس دانشگاه و معاونین و سرپرست شبکه بهداشت و درمان و معاونین در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برگزار گردید.



نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان با حضور امام جمعه و فرماندار ، رییس دانشگاه و معاونین و سرپرست شبکه بهداشت و درمان و معاونین در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برگزار گردید.



به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل حضرت آیت الله موسوی امام جمعه شهرستان آران و بیدگل در این نشست ضمن حلول ماه رجب و اعیاد پیش رو گفت: اینجانب به اعضای محترم هیت رییسه دانشگاه علوم پزشکی کاشان که امروز میهمان مردم شهرستان آران و بیدگل هستند  خیر مقدم عرض می نمایم.



امام جمعه شهرستان آران و بیدگل افزود: خرسندیم از اینکه زحمات گذشتگان باعث ایجاد دانشگاه علوم پزشکی کاشان شده و در حال حاضر به چنین جایگاهی رسیده که در واقع منشآ برکات زیادی شده است .



حضرت آیت الله موسوی در ادامه بیان کرد :خوشبختانه همه ساله شاهد پیشرفت های دانشگاه علوم پزشکی در مقایسه با سایر شهرهای دیگر هستیم و این خود مرهون زحمات و تلاش های عزیزانی هست که در این سنگر و در واقع در بخش سلامت فعالیت می کنند.



امام جمعه شهرستان آران و بیدگل اذعان داشت: وظیفه هیئت رییسه در واقع مدیریت سلامت جامعه اعم از بهداشت و درمان است و وظیفه شما عزیزان رصد کردن و مدیریت کردن در این بخش مهم امی باشد.



ایشان در ادامه به کمبود نیروی متخصص در شهرستان اشاره کرد و افزود: وجود نیروی متخصص مخصوصا متخصص جراحی عمومی و رادیولوژی در این شهرستان یکی از ضروریات و نیاز اصلی مردم می باشد.



حضرت آیت الله موسوی در پایان ، حمایت اعضای محترم هیئت رییسه دانشگاه از شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل را خواستار شد.



مهندس معینی نژاد فرماندار شهرستان آران و بیدگل نیز در این نشست گفت: ابتدا برخود لازم میدانم از زحمات همه عزیزان در بخش سلامت هم در دانشگاه علوم پزشکی کاشان و هم در شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل قدردانی نمایم.



معینی نژاد گفت : یکی از موفق ترین وزرای دولت تدبیر و امید آقای دکترهاشمی است که ایشان با طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و درمان در واقع تحول عظیمی را در بخش سلامت ایجاد کرد و رضایتمندی بسیار خوبی را در سطح کشور دارد که این جای تقدیر و قدردانی دارد.



فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: ما باید از مشارکت و ظرفیت بخش خصوصی و همچنین خیرین سلامت استفاده کنیم و ضمن فرهنگ سازی در این زمینه و احترام به نیت خیر خیرین سلامت و توجیه آنان در اولویت های مورد نیاز بخش سلامت منطقه میتوانیم گام بهتری را در این زمینه و مشارکت این عزیزان برداریم.



دکتر محمد حسین اعرابی رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز ضمن تبریک حلول ماه رجب به حضار به اقدامات انجام شده در شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در راستای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد.



سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز در این نشست گزارشی از عملکرد و نیاز مندی های شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل ارائه کرد.





                                                                          روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل





               نشست هیئت رییسه               نشست هیئت رییسه



               نشست هیئت رییسه               نشست هیئت رییسه

 



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104605
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم