امروز : 29 تیر 1403
  • 1393/05/19 - 22:04
  • 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZnmA

همایش تغذیه با شیر مادر در مراکز بهداشتی درمانی برگزار شد.

همایش تغذیه با شیر مادر به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر( 16-10 مرداد) در مراکز بهداشتی درمانی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.



همایش تغذیه با شیر مادر به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر( 16-10 مرداد ) در مراکزبهداشتی درمانی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.



به گزارش روابط عومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل به مناسبت هفته جهانی شیرمادر به طور همزمان در مراکز جوادالائمه ، ابوزید آباد ، فاطمیه ، شهدا و شهید اخباری نوش آباد شهرستان آران و بیدگل، به مادران دارای کودک زیر یکسال و مادران باردار آموزش ترویج تغذیه با شیر مادر داده شد.



براساس این گزارش، تغذیه انحصاری با شیرمادرتا 6 ماهگی، تداوم شیردهی تا 2 سالگی، مزایای شیرمادر برای شیرخوار و مادر، وضعیت صحیح شیردهی و خطرات استفاده از شیر مصنوعی، شیشه و پستانک از دیگر موضوعات ارائه شده این همایش ها بود.



این گزارش حاکیست در این جلسات به سوالات مادران در زمینه شیردهی پاسخ داده شد و همچنین فیلم آموزشی نوزاد سالم نیز نمایش داده شد.



گفتنی است در این همایش از مادران دارای شیرخوار زیر یکسال که در شیردهی موفق بودند دعوت شده بود و در پایان همایش به مادرانی که کودکان دوقلوی خود را با شیر مادر تغذیه می کردند جوایزی اهداء گردید.



                                                                                               روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل





               همایش شیر مادر جوادالائمه          همایش شیر مادر جوادالائمه



               همایش شیر مادر فاطمیه          همایش شیر مادر فاطمیه



               همایش شیر مادر شهدا          همایش شیر مادر شهدا



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104161
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم