امروز : 28 تیر 1403
  • 1396/06/08 - 11:06
  • 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zy2A

همایش مهارتهای زندگی برگزار شد.

همزمان با هفته ازدواج همایش مهارتهای زندگی (روابط زوجین) در بوستان مهربانو برگزار گردید.




همزمان با هفته ازدواج همایش مهارتهای زندگی (روابط زوجین) در بوستان مهربانو برگزار گردید.





به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل، همزمان با هفته ازدواج و سالگرد پیوندآسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) همایشی با حضور بانوان شاغل در ادارات شهرستان برگزار گردید.





بنابر این گزارش مشاور امور بانوان نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در این همایش ضمن تبریک ازدواج حضرت علی و فاطمه علیه السلام در خصوص روابط زوجین سخنانی را ایراد نمود.





وی در بخشی از سخنان خود به آیات قرآن کریم اشاره کرد و افزود: خداوند در قرآن می فرماید « و از نشانه‏هاى خداست که از نفس خود شما برایتان زوج بیافرید تا به آنان آرامش و سکون بیابید و بین شما محبت و دلسوزى قرا رداد و در این موضوع براى کسانى که اهل تفکر باشند نشانه‏ هایى است».





وی در ادامه گفت: خانواده از دیدگاه اسلام، واحد کوچک اجتماعی است که اجتماع‌های بزرگ‌تر از همین واحدها تشکیل می‌یابد. این واحد کوچک، از یک زن و مرد تشکیل شده و با وجود فرزند توسعه می‌یابد.





مشاور امور بانوان نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بین اعضای خانواده ارتباط کامل برقرار است و اهداف و منافع مشترکی دارند. سعادت هر یک از اعضا به خوش‌بختی همه اعضا بستگی دارد. زن و مرد بعد از ازدواج باید به فکر مجموع اعضا باشند و تفکر فردی نداشته باشند. ارتباط بین زن و شوهر، مانند دو شریک یا دو همسایه یا دو دوست نیست، بلکه بسیار بالاتر و در حد وحدت است.





در پایان این همایش از مدیریت بوستان مهربانو و همچنین خانم دکتر یزدانی از پزشکان حاضر در این همایش با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.





لازم به ذکر است این همایش به همت واحد جونان و مدارس و امور بانوان شبکه بهداشت و درمان و همکاری امور بانوان فرمانداری برگزار گردید.





                                                                                  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل






     همایش هفته ازدواج پارک مهربانو          همایش هفته ازدواج پارک مهربانو



همایش هفته ازدواج پارک مهربانو

 



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104913
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم