امروز : 28 تیر 1403
  • 1395/11/16 - 22:08
  • 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZKxA

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر

بخش اورژانس و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان سید الشهدا(ع) با حضور مسئولین ادرات نهادها و ارگانهای شهرستان آران و بیدگل افتتاح شد.




بخش اورژانس و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان سید الشهدا(ع) با حضور مسئولین ادرات نهادها و ارگانهای شهرستان آران و بیدگل افتتاح شد.



به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در سومین روز از ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور مسولین شهرستان بخش اورژانس بیمارستان سید الشهدا(ع) افتتاح گردید.



این گزارش حاکیست رییس بیمارستان سید الشهدا(ع) در این زمینه گفت: بخش اورژانس این بیمارستان در فضایی در حدود 230 مترمربع و با 18 تخت و با هزینه ای بالغ بر 3000000 ریال از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان مورد بهره برداری قرار گرفت.



بنابراین گزارش دکتر سعید احسنی گفت: درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان در حال حاضر در نوبت صبح فعال و به مراجعین خدمات ارائه می نماید.



دکتر احسنی در بخش دیگری از سخنان خود افزود : این درمانگاه دارای تخصص های ارتوپدی، گوش حلق و بینی، عقونی، اطفال، داخلی ، جراحی ، بیهوشی، چشم پزشکی و مغز و اعصاب می باشد.



وی افزود: تست ورزش و نوار مغز و اکو نیز از دیگر بخش های این درمانگاه می باشد که در حال حاضر فعال و به مراجعین خدمات  ارائه می نماید.



                                                                                     روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل






     افتتاح درمانگاه بیمارستان سیدالشهدا          افتتاح درمانگاه بیمارستان سیدالشهدا



     افتتاح درمانگاه بیمارستان سیدالشهدا         افتتاح درمانگاه بیمارستان سیدالشهدا



افتتاح درمانگاه بیمارستان سیدالشهدا



 



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104809
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم