امروز : 27 تیر 1403
  • 1398/04/13 - 09:55
  • 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZgPA

پیام تبریک سرپرست شبکه به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.




سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.



متن پیام دکتر اعظم باقری به این شرح است:





سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را به تمامی هموطنان عزیز و مسلمانان تبریک عرض می نمایم.دهه کرامت ایام مبارک و پر برکتی است که عطر شمیم رضوی در فضای کشور طنین انداز خواهد شد و به واسطه میلاد انوار الهی فرصت نابی برای رواج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) فراهم خواهد شد.





دهه کرامت، سخن از ولادت بانویی است که همچون زینب (س)، که برای قیام، قربانی داد و خورشید عاشورا را با صبرش تعریف کرد، او نیز با قدم‏های پر حیاتش، به سرزمین کویری قم، حیات بخشید و در رگ ایرانیان، خون حمایت از ولایت را جاری ساخت.





نامگذاری این روز عزیز را به عنوان روز ملی دختران فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است. بدون شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است. 





اینجانب ضمن تبریک میلاد فرخنده و پرنور شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر؛ آغاز دهه نورانی کرامت را به تمامی همکاران عزیز، تبریک و تهنیت گفته، امیدوارم خداوند متعال توفیق معرفت اهل بیت(ع) و بهره‌مندی از شفاعت این گوهر زیبای هدایت و سعادت را به همه ما، عنایت کند.





دکتر اعظم باقری



سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105409
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم