امروز : 29 تیر 1403
  • 1394/04/25 - 10:13
  • 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z4rA

پیام تبریک سرپرست شبکه به مناسبت فرا رسیدن عید فطر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل ، طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به تمامی مسلمانان به ویژه کلیه همکاران تبریک گفت.




دکتر مسعود دهقانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل ، طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به تمامی مسلمانان به ویژه کلیه همکاران تبریک گفت.



این پیام به شرح ذیل می باشد:



رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسید و اینک با دلهایی مالامال از عشق و محبت و با آرزوی اینکه طاعات و عباداتمان مقبول درگاه خداوند متعال قرار گرفته باشد و بهره کافی را از این ماه پرخیر و برکت برده باشیم به پیشواز عید سعید فطر می رو یم.



عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.



عید فطر برای آنان که رمضان را آنگونه که شایسته است درک کرده اند، روز اعلام پیروزی بر طاغوت نفس است و روز شکر به درگاه الهی به خاطر آنچه در ضیافت خویش ما را به آن مهمان نمود و به سوی آن هدایت فرمود.



اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات درماه مبارک رمضان ، این عید بزرگ را به همکاران عزیز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.



امیدوارم خداوند متعال همه ما را در مسیر ارتقاء و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز بدارد. 



     



                                                                      دکتر مسعود دهقانی

                                                                        سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل


 




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104428
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم