امروز : 26 تیر 1403
  • 1396/12/17 - 11:47
  • 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZPyA

پیام تبریک سرپرست شبکه به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در پیامی میلاد فرخنده دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تبریک گفت.




سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در پیامی میلاد فرخنده دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تبریک گفت.



متن پیام تبریک دکتر دهقانی به این شرح است:



باسمه تعالی



بیستم جمادی الثانی مصادف با میلاد پربرکت بانوی جهان از آغاز خلقت تا پایان روزگار، به عنوان روز زن نامگذاری شده است روزی که نمادی از خوبی، صبوری، پاکدامنی و ایثار است و روزی است که برکت نام بزرگوار فاطمه الزهرا(س) نمادی شده برای بزرگداشت زنان سرزمینمان که هستی از وجود آنها آغاز می‌شود.



حضرت زهرا(س) بزرگ بانویی است که تمام رفتار و کردار ایشان برای زنان ما الگوست و زن که کانون هستی و پایگاه مهرورزی و عشق خانواده، مرکز آموزش صفا، صمیمیت، ایثار و عطوفت است، می تواند سبک زندگی خود را فاطمی کند.





بانوان کشور ما نماد وفاداری، مهربانی، عشق ورزی به خانواده بوده و در عین حال نیز مادران فداکاری هستند که در کنار این وظیفه مهم گاها در وظایف خطیر اجتماعی نیز نقش آفرینی مهمی دارند.



اینجانب این مناسبت خجسته را خدمت تمامی همکاران محترم در شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل به ویژه بانوان گرامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.



امید است در آستانه سال نو بتوانیم از دریای معرفت و کرامت آن بزرگ اسوه زنان عالم، بهره روزافزون بریم و سالی پر از خیر و برکت و سلامتی در پیش رو داشته باشیم.



دکتر مسعود دهقانی



سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل



 




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105041
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم