امروز : 29 تیر 1403
  • 1392/12/22 - 08:39
  • 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZN4A

پیام تبریک نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل به مناسبت روز پرستار

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز پرستار را به تمام زحمت کشان این عرصه تبریک گفت.



نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز پرستار را به تمام زحمت کشان این عرصه تبریک گفت.



به گزارش وب دا، شرح پیام عباسعلی منصوری به شرح ذیل است:



پیامبر اکرم (ص) فرمودند: "کسی که یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند خداوند او را با ابراهیم خلیل اله محشور خواهد کرد و او همانند برق خیره کننده و درخشان از صراط عبور می کند".



 با سلام و درود به روح مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سلام و تحیت به ارواح طیبه شهداء و با آرزوی سلامت و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مفتخرم که به نمایندگی از طرف مردم شریف کاشان و آران و بیدگل پنجم جمادی الاول سالروز میلاد بانونی بزرگ اسلام، پرستار نیکی ها، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به حضور یکایک پرستاران تبریک عرض نمایم.



انتخاب این روز به عنوان روز پرستار خود بیانگر ارزش و جایگاه والای پرستاران خدوم و دلسوز است. همان هایی که با تاسی از حضرت زینب تمام سختی های کار را به جان میخرند و لحظه ای از خدمت به همنوعان خویش باز نمی مانند.



در حیرتم که خدا با تو چه کرده است، تویی که از شبها از غم همنوعان رنجورت، خواب بر چشم حرام می کنی و به خستگی درس استقامت و صبوری می دهی. در حیرتم که از چشمه کدام احسان و عاطفه سیراب گشته ای که درونت از هیچ احسان و از خود گذشتگی سیراب نمی شود. دست مریزاد ، خدا یاورت ای پرستار مهربانی ها.



سلامت و دوام توفیقات همه عزیزان را از درگاه بی نیاز، نیازمندم.



عباسعلی منصوری



رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان



نماینده مردم شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104071
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم