امروز : 28 تیر 1403
  • 1394/11/21 - 22:39
  • 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZztA

پیام سرپرست شبکه برای حضور کارکنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل طی پیامی ضمن تبریک سالروز سی و هشتمین بهار عزت و آزادی ، کارکنان را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.



سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل طی پیامی ضمن تبریک سالروز سی و هشتمین بهار عزت و آزادی ، کارکنان را به حضور گسترده در راهپیمایی۲۲ بهمن دعوت کرد.



متن پیام دکتر مسعود دهقانی بدین شرح است:



پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن ماه نقطه عطف تاریخ و نمونه وحدت، همدلی ، ایثار و فداکاری ملت ایران است. در آن ایام نورانی، ملت سرافراز ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) عمیق ترین تحولات حماسه آفرین را بر محور ایمان رقم زدند و با ایستادگی بر سر آرمان ها و ارزش های اسلام ناب، دست بیگانگان و مستکبران را از تعرض به کشور ولایتمدار خویش کوتاه کردند.



اینک که این ثمره ارزشمند، سی و هفتمین سال خود را سپری می کند، بر هر ایرانی سرافراز لازم است که برای دفاع از آرمان های بنیانگذار انقلاب و شهدای سرافرازش و نیز حفظ آرمان های انقلاب اسلامی، تا پای جان ایستادگی کند.



اکنون که در ایام اوج افتخارات نظام جمهوری اسلامی قرار داریم، آحاد مردم با شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضوری هوشیارانه،‌ تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، عزم، عزت و عظمت ملت سرافراز ایران اسلامی را به نمایش در می آورند . 



اینجانب از کلیه پرسنل شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل دعوت می نمایم تا همصدا با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی۲۲ بهمن ماه حضور یابند.



 



دکتر مسعود دهقانی



سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104572
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم