امروز : 27 تیر 1403
  • 1397/10/01 - 13:05
  • 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZMCA

ابوزیدآباد ایستگاه پایانی پایگاه سیار اطلاع رسانی ایدز

پایگاه سیار اطلاع رسانی ایدز( اتوبوس ایدز ) به میزبانی مردم منطقه ابوزیدآباد به ایستگاه آخر رسید.




پایگاه سیار اطلاع رسانی ایدز( اتوبوس ایدز ) به میزبانی مردم منطقه ابوزیدآباد به ایستگاه آخر رسید.





 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، پایگاه سیار اطلاع رسانی ایدز در روز اول آغاز این هفته در محل فرمانداری با حضور فرماندار و روسای ادارات شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد.





کارشناس بیماری ایدز شبکه بهداشت و درمان در این زمینه گفت: این پایگاه به همت واحد مبارزه با بیماری های شبکه و همکاری شهرداری آران و بیدگل راه اندازی شد و با برنامه قبلی و پوشش تبلیغاتی، در اکثر خیابانها و میادین اصلی شهر ، حاشیه شهر و روستاهای اطراف تردد و اقدام به ارائه خدمات به مراجعین کرد.





مسعود بلندی در ادامه افزود: مشاوره افراد، خدمات کاهش آسیب از قبیل توزیع تراکت ها و پمفلتهای آموزشی ایدز و هپاتیت و همچنین معرفی پایگاه مشاوره ایدز شهرستان از برنامه ها و خدمات ارائه شده توسط این پایگاه سیار بود.





بلندی اظهار کرد: بیش از 1400 تست رایگان ایدز (آزمایش ایدز) و ارائه جواب فوری بصورت محرمانه و بصورت کد گذاری در زمان فعالیت این پایگاه سیار انجام شد.





 این کارشناس در ادامه گفت: پایگاه سیار اطلاع رسانی ایدز در شهرهای آران و بیدگل، نوش آباد، سفیدشهر، یزدل، ستاد نماز جمعه، امامزاده محمدهلال و امامزاده قاسم، مناطق حاشیه شهر از قبیل یحیی آباد، دانشگاه جامع علمی–کاربردی و برخی ادارات از قبیل فرمانداری، شبکه بهداشت، اداره پست و شهرداری، پارک شادی و پارک زیتون و در نهایت ابوزیدآباد، روستاهای بخش کویرات در دو نوبت صبح و عصر خدمات خود را به صورت رایگان به مراجعین ارائه نمود و مورد استقبال مردم منطقه قرار گرفت.





                                                                                  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل






     اتوبوس ایدز          اتوبوس ایدز



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105267
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم