امروز : 27 تیر 1403
  • 1398/12/15 - 11:20
  • 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZfRA

اختصاص بیمارستان های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا آران و بیدگل جهت بیماران با علائم تنفسی مشکوک به کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از اختصاص بیمارستان های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا آران و بیدگل جهت بیماران با علائم تنفسی مشکوک به کرونا خبر داد.




معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از اختصاص بیمارستان های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا آران و بیدگل جهت بیماران با علائم تنفسی مشکوک به کرونا خبر داد.



 به گزارش وب دا، دکتر محمد حاجی جعفری افزود: این اقدام در راستای حفظ سلامت مابقی بیماران غیر تنفسی انجام شد.



وی، با تاکید براینکه در این بیمارستان ها فقط بیماران با علائم تنفسی مشکوک به کرونا پذیرش می شود، تصریح کرد: بیماران غیر تنفسی به دیگرمراکز درمانی و بهداشتی مراجعه کنند.



دکتر حاجی جعفری با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت ملاقات با بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی افزود: آموزش رعایت استانداردهای محافظت فردی به مراجعین و همراهانشان نقش بسیار موثری در کاهش شیوع ویروس و حفظ سلامت جامعه خواهد داشت.



معاون درمان دانشگاه یادآور شد: علاوه بر کمک های خیرین، تهیه چندین دستگاه ونتیلاتور – مانیتور و رادیوگرافی پرتابل به منظور تسریع در فرایند درمان مراجعین از طریق هماهنگی، مکاتبه و پیگیری مستمر با وزارت بهداشت و هیات امنای ارزی صورت پذیرفته است.



وی در ادامه از برگزاری دوره های آموزشی مقابله با کروناویروس متعدد ویژه پرسنل درمانی، پزشک، پرستار، علوم آزمایشگاهی و خدمات خبرداد.



دکتر حاجی جعفری گفت: در راستای عملیاتی شدن دستورالعمل ابلاغی کرونا ویروس علاوه بر قراردادن دستورالعمل فوق الذکر در پورتال این معاونت جهت مطالعه بازدیدکنندگان به منظور آشنایی با نحوه صحیح برخورد با مبتلایان تشکیل گردیده است.



وی تصریح کرد: آموزش ارائه صحیح خدمات غذایی به کلیه کارشناسان تغذیه شاغل در بیمارستانها نیز صورت گرفته است.




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105522
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم