امروز : 29 تیر 1403
  • 1393/05/27 - 13:12
  • 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZxmA

اولین جلسه کمیته محلی برنامه سلامت اجتماعی برگزارشد

اولین جلسه کمیته محلی برنامه سلامت اجتماعی در محله قائم سفیدشهر برگزار شد.



اولین جلسه کمیته محلی برنامه سلامت اجتماعی در محله قائم سفیدشهر برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در این کمیته که چند تن از افرا د معتمد و مورد وثوق محله حضور داشتند، ابتدا کارشناس بهداشت روان شبکه ضمن تشکر از مدعوین ، توضیح مختصری در مورد مفاهیم اولیه سلامت اجتماعی، اهداف کمیته محلی را توانمند شدن افراد در بیان خواسته ها، افزایش آگاهی، طرح مشکلات و تعیین مسئله و هم اندیشی و برنامه ریزی در حل مشکل ارائه نمود.



به گفته وی، در این کمیته ضمن شناسایی ظرفیتهای محلی برای حل مشکل، تلاش می شود احترام به تنوع و تفاوتهای فردی رعایت گردد تا هر عضو بتواند مشکل را از دید خود بیان کند.



در ادامه مشکلات محله قائم به ترتیب اولویت از سوی هر یک از اعضاء مطرح و اولویت بندی شد تا در گام بعدی وتشکیل کمیته راهبری در فرمانداری و با حضور مسئولین و دو نفر از اعضای کمیته محلی اولویت ها تصویب شده و برای حل آن پیگیری لازم صورت گیرد.



کارشناس بهداشت روان شبکه در گفتگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان، شرح وظائف کمیته محلی را شناسایی آسیب های اجتماعی محله، تشکیل جلسات کمیته محلی به طور مستمر، پیگیری انجام مصوبات و همکاری در مستند سازی اقدامات محلی برشمرد.



شایان ذکر است در این برنامه که در چند دانشگاه علوم پزشکی دیگر به طور همزمان در حال اجراست، سعی می شود در یک محله از یک شهر در هر دانشگاه مدلی برای بهبود مداخلات حوزه سلامت اجتماعی ارائه شود.



در دانشگاه علوم پزشکی کاشان محله قائم سفیدشهر بعنوان پایلوت اجرای این طرح در نظر گرفته شده است .





                                                                                                 روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل

 



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104171
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم