امروز : 27 تیر 1403
  • 1398/07/23 - 09:08
  • 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z9QA

بازدید از واحد اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل

کارشناسان واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل از واحد اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل بازدید کردند.




کارشناسان واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل از واحد اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل بازدید کردند.







به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، کارشناس مسئول واحد سلامت روان ضمن اعلام این خبر هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی کارشناسان سلامت روان با شرح وظایف اورژانس اجتماعی به منظور تعامل بیشتر دو ارگان در زمینه های سلامت اجتماعی از جمله همسرآزاری، کودک آزاری و خودکشی عنوان کرد.







بنابر این گزارش مدیریت اورژانس اجتماعی شهرستان در خصوص اورژانس 123، دفتر مداخله در بحران و دفتر طلاق مطالبی را بیان کرد.







مژگان دادخواه در ادامه افزود: از دیگر خدمات اورژانس اجتماعی، خدمات سیار می باشد که مسئول استقرار در محله های پرآسیب و انجام مشاوره های عمومی و مداخله در بحران است.







وی تصریح کرد: از دیگر خدمات اورژانس اجتماعی در زمینه زنان بدسرپرست آموزش های روانشناختی، کمک های مالی، جداسازی و اسکان تا 72 ساعت در اورژانس می باشد.







معاون اداره بهزیستی شهرستان نیز در ادامه گفت: کودک آزاری و همسرآزاری شاکی خصوصی نمی خواهد و در صورت هر گونه وجود این موارد به اورژانس گزارش شود تا پیگیری صورت گیرد.





دکتر محمد قاسم اف اذعان داشت: در زمینه موارد خودکشی ها، مسئول اورژانس خواستار همکاری بیشتری با شبکه بهداشت بودند تا پیگیری علل خودکشی و پیشگیری از خودکشی به موقع انجام شود.







در ادامه کارشناسان واحد سلامت روان سوالات خود را در زمینه های مختلف مطرح نمودند و همچنین کارشناسان اورژانس اجتماعی نیز تجربیات خود را در زمینه های بازدید و موارد ارجاع شده بیان کردند.



در پایان مقرر شد جهت همکاری و تعامل بیشتر شبکه بهداشت و واحد اورژانس اجتماعی، جلسات مذکور ادامه یابد.



 



                                                                                 روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل






     بازدید از اورژانس اجتماعی          بازدید از اورژانس اجتماعی



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105459
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم