امروز : 30 تیر 1403
  • 1390/10/14 - 13:43
  • 5
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZBcz

بازدید اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین شهر و میمه از نمایشگاه سلامت آران و بیدگل

در جلسه ای که پس از بازدید از نمایشگاه دائمی سلامت واقع در شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل توسط اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین شهر و میمه در تاریخ 13/10/90 انجام پذیرفت، معاونت بهداشتی شبکه پس از عرض خیر مقدم خدمت حضار در جلسه به بیان اهداف و عملکرد دو ساله نمایشگاه پس از بهره برداری پرداخت.



در جلسه ای که پس از بازدید از نمایشگاه دائمی سلامت واقع در شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل توسط اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین شهر و میمه در تاریخ 13/10/90 انجام پذیرفت، معاونت بهداشتی شبکه پس از عرض خیر مقدم خدمت حضار در جلسه به بیان اهداف و عملکرد دو ساله نمایشگاه پس از بهره برداری پرداخت. دکتر یوسفیان اضافه نمود امیدواریم که بازدید از این گونه نمایشگاه ها بتواند تاثیرات خوبی جهت ارتقاء فرهنگ ارائه الگو و رفتارهای صحیح داشته باشد.

ایشان شروع به کار و جرقه کارهای عملیاتی نمایشگاه را به دلیل وجود آمار بالای معتادین در سطح شهرستان و مصرف بالای مواد مخدر دانست وی در ادامه گفت نقطه آغاز به کار مشخص نمودن گروه های هدف دانش آموزی بود که با همکاری آموزش و پرورش این مهم انجام پذیرفت و بدین جهت استارت عملیات اجرایی در سال 88 زده شد و در سال 89 به بهره برداری رسید. وی همچنین ادامه داد که در سال 89 حدود 3500 نفر و درسال 90 حدود 1500نفر بازدید کننده در غالب گروه های 20 تا30 نفری و با شیوه های متفاوت آموزشی نظیر همخوانی ، بارش افکار، ایفای نقش، پرسش و پاسخ و نمایش فیلم داشته ایم.

این مقام مسئول در ادامه گفت : در مجموع با توجه به فیدبک ها و گزارشاتی که از طرف آموزش و پرورش ارائه می شود به نظر می رسد که این نمایشگاه تاثیر گذاری خوبی داشته باشد وانشاء اله با بهره برداری از فاز دوم این نمایشگاه بتوانیم در خصوص اصلاح رفتارهای مخاطره آمیز گام هایی را برداریم و بتوانیم جامعه را از لحاظ سلامت جسم و روان یاری نماییم.

پس از ارائه گزارش توسط معاونت محترم بهداشتی شبکه میهمانان و حضار در جلسه پس از تقدیر و تشکر ازمسئولین و دست اندرکاران این نمایشگاه به بیان دیدگاهها پرداخته و در جهت بهبود عملکرد نمایشگاه  پیشنهاداتی بیان  نمودند.

در پایان سرکار خانم رسولیان مسئول آموزش سلامت شبکه در خصوص ایجاد واهداف فاز دوم نمایشگاه سلامت با 13 غرفه مختلف نظیر مدیریت استرس ، روابط آسیب زا، فست فود ها و غیره و استفاده هر چه بیشتر از تکنولوژی های جدید در جهت آموزش به بیان سخنانی پرداختند.



تصاویر بازدید

 



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 103661
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم