امروز : 27 تیر 1403
  • 1398/01/26 - 08:38
  • 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZjjA

به مناسبت 23 فروردین روز داندانپزشک

در مراسمی با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان از دندانپزشکان و دستیاران شاغل در مراکز جامع سلامت تحت پوشش شبکه قدردانی شد.




در مراسمی با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان از دندانپزشکان و دستیاران شاغل در مراکز جامع سلامت تحت پوشش شبکه قدردانی شد.





به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، سرپرست شبکه بهداشت و درمان ضمن تبریک سال نو گفت: دندانپزشکان با همکاری دستیاران و سایر اعضای تیم سلامت خدمات چشمگیری را در طی سال ۹۷ به گروه های هدف به ویژه دانش آموزان و زنان باردار در سطح شهرها و روستاها ارائه داده اند.





دکتر اعظم باقری افزود: همچنین ارائه خدمات ترمیمی و سطوح بالاتر دندانپزشکی در مراکز دولتی نسبت به سال قبل افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.





  دکتر باقری ۲۳ فروردین ماه، روز دندانپزشک را به جامعه دندانپزشکی و دستیارانشان تبریک گفت و از زحمات بی دریغ این بزرگواران قدردانی کرد.





قائم مقام معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت شهرستان نیز در سخنانی از عملکرد واحد بهداشت دهان و دندان و همچنین از دندانپزشکان و دستیاران در اجرای برنامه های طرح تحول سلامت دهان و دندان در سال 97 قدردانی کرد.





کارشناس مسئول واحد بهداشت دهان و دندان نیز درسخنانی عملکرد و شاخص های سال 97 مراکز و دندانپزشکان را به تفکیک و طبق شاخص های ثبت شده در سامانه سیب را بیان کرد.





در پایان با ارائه لوح تقدیر و هدیه از خدمات دندانپزشکان و دستیاران قدردانی شد.





                                                                                    روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل






     جلسه تقدیر از دندانپزشکان          جلسه تقدیر از دندانپزشکان



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105355
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم