امروز : 27 تیر 1403
  • 1397/10/04 - 11:28
  • 28
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /ZQCA

جلسه هماهنگی رابطین روابط عمومی مراکز برگزار شد

جلسه هماهنگی رابطین روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان با حضور قائم مقام رییس مرکز بهداشت و معاون درمان و رابطین کلیه واحد ها و مراکز تحت پوشش در سالن کنفرانس شبکه برگزار شد.




جلسه هماهنگی رابطین روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان با حضور قائم مقام رییس مرکز بهداشت و معاون درمان و رابطین کلیه واحد ها و مراکز تحت پوشش در سالن کنفرانس شبکه برگزار شد.





به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، قائم مقام معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان گفت: یکی از وظایف خطیر روابط عمومی در هر سازمان داشتن شناخت علمی از تشکیلات، عملکرد و اهداف سازمان و نیز آشنایی با نقاط قوت و ضعف آن است.





دکتر فاطمه شیروانی زاده در ادامه افزود: این شناخت لازمه یک برنامه ریزی دقیق برای روابط عمومی است که باید به دیگر مخاطبان از جمله مدیران و دست اندرکاران و کارکنان یا گروه های درون سازمان و همچنین مخاطبان خارج سازمان که به نحوی با موسسه در ارتباط هستند از طریق ارتباطی سازنده و همه جانبه و موثر انتقال یابد. زیرا روابط عمومی وظیفه حفظ گفت وشنود دایم میان سازمان و مخاطبان مطلوبش را برعهده دارد.





دکتر شیروانی زاده تصریح کرد: اهمیت روابط عمومی در سازمان ها و نهاد ها به قدری زیاد است که به نظر می رسد باید نگاه جامع و ویژه ای به جایگاه آن را در دستور کار قرار داد و آن را از این حالت بی توجهی، کم اهمیتی و نگاه غیر تخصصی نجات داد.





قائم مقام رییس مرکز بهداشت شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به اخبار و گزارشات در وب سایت شبکه اشاره کرد و گفت: همکاران در حوزه روابط عمومی باید اخبار و گزارشات را به صورت شفاف و علمی و همچنین بر مبنای مطالب آموزشی برای مخاطبین تنظیم و منتشر کنند.





معاون درمان شبکه بهداشت و درمان نیز در سخنانی در تشریح وظایف و اهداف روابط عمومی به چند نکته پراهمیت اشاره کردند که مهمترین آنها ، ایجاد تفاهم و رفع سوء تفاهم ها ست.





محمد رضا افاضل در ادامه گفت: ایجاد رضایت در سازمان منوط به همکاری تمامی بخشهای سازمان است و اگر واحدهای سازمان وظایف خود را به درستی انجام ندهند روابط عمومی به تنهایی قادر به ایجاد رضایت در ارباب رجوع و کارکنان نخواهد بود.



معاون درمان شبکه در پایان اظهار امیدواری کرد : انشاالله در آینده نزدیک با همکاری مدیران و کارشناسان حوزه درمان بخش اخبار مربوط به این معاونت در وب سایت به روز رسانی شود و اخبار این حوزه نیز به صورت آنلاین در وب سایت به اشتراک گذاشته شود.





مسئول روابط عمومی شبکه نیز در ابتدای این نشست گزارشی را از عملکرد حوزه روابط عمومی و همچنین واحد های تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان بیان کرد.





رضا معصومی در ادامه به برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه توانمند سازی رابطین روابط عمومی اشاره کرد و افزود : در حال حاضر با توجه به حجم عملکرد و تولید خبر از سوی مراکز و نیاز به گزارش نویسی از سوی رابطین آموزش و توانمند سازی رابطین را امری ضروری برشمرد.





مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل ضمن قدردانی از رابطین ،افزود : خوشبختانه با تیم جدید در این حوزه شاهد پیشرفت های خوبی مخصوصاً در تولید خبر در واحد های تحت پوشش بوده ایم و امیدواریم با کمک و همکاری مسئولین شبکه بتوانیم در این حوزه شاهد پیشرفت های بهتری د رهمه زمینه ها باشیم.





مسئول پرتال شبکه نیز در سخنانی گزارش کاملی از وب سایت و عملکرد واحد ها برای به روز رسانی صفحات پرتال شبکه را ارائه کرد.





لیلا داروغه در ادامه گفت: پرتال شبکه از ابتدای سال 1390 راه اندازی شده ودارای پنج زیرمجموعه برای بارگزاری اطلاعات و اخبار مربوط به واحد های تابعه می باشد.





وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری رابطین گفت خوشبختانه در حال حاضر وب سایت شبکه وضعیت مطلوبی را دارد که امیدواریم با همکاری رابطین و مسئولین واحداهای تحت پوشش کلیه صفحات و بخش های پرتال به روز شود.





در پایان رابطین مراکز نیز در سخنانی نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در این زمینه بیان کردند.





                                                                                 روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل






     جلسه رابطین روابط عمومی         جلسه رابطین روابط عمومی



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105270
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم