امروز : 28 تیر 1403
  • 1395/07/13 - 13:53
  • 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZiwA

حمایت فرمانداری شهرستان آران و بیدگل از اقدامات شبکه بهداشت در زمینه کنترل مواد غذائی

معاون فرماندار شهرستان در ششمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذائی از اقدامات شبکه بهداشت و درمان در زمینه کنترل مواد غذائی تقدیر و حمایت کرد.




به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، معاون فرماندار شهرستان در ششمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذائی ضمن ابراز حمایت از اقدامات شبکه بهداشت و درمان در زمینه کنترل مواد غذائی و تقدیر از تلاش بازرسان بهداشت محیط بر ضرورت برخورد قاطع با متخلفین بهداشتی در زمینه عرضه مواد غذائی تاکید و همکاری دستگاههای مرتبط را لازم دانست.



مهندس اعتصام کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط نیز در ابتدای جلسه فوق ضمن تشریح عملکرد واحد بهداشت محیط بویژه در زمینه کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذائی و همچنین کنترل کیفیت میکروبی و شیمیایی انواع مواد غذائی سنتی و صنعتی افزود: از ابتدای سال 1392 تا کنون بالغ بر 22 تن انواع مواد غذائی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذائی شهرستان جمع آوری و معدوم گردیده است.



وی اذعان داشت: با جمع آوری این مقدار مواد غذائی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط ، از هزینه نمودن مبلغی بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال توسط شهروندان بابت خرید مواد غذائی غیر قابل مصرف ممانعت بعمل آمد.



                                                           



                                                                   روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل

 




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104727
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم