امروز : 27 تیر 1403
  • 1397/11/18 - 13:11
  • 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZqDA

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

بلوک زایمان بیمارستان شهید رجایی با حضور رییس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان آران و بیدگل افتتاح شد.




بلوک زایمان بیمارستان شهید رجایی با حضور رییس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و  فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان آران و بیدگل افتتاح شد.

 



 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، رییس دانشگاه در آیین افتتاح بلوک زایمان بیمارستان شهید رجایی گفت: این مرکز دارای پنج تخت LDR می باشد و امکاناتی از قبیل انجام زایمان بدون درد اپیدورال، آزمایشات غربالگری بارداری، سونوگرافی و حضور همراه و مامای همراه از مرحله پذیرش تا بعد از زایمان فراهم شده است.





دکتر ابراهیم کوچکی راه اندازی اتاق های تک نفره زایمان طبیعی را در راستای اهمیت فضای اختصاصی و محرمانه جهت ایجاد آرامش و احترام به مادران باردار عنوان و تصریح کرد: این فضای انفرادی و محرمانه تشویقی برای انجام زایمان فیزیولوژیک است و با استانداردهای کشورهای توسعه یافته طراحی شده است.





رییس دانشگاه افزود: ساخت و تجهیز این بلوک زایمان در مساحت زیربنای 1200 متر مربع و با هزینه بالغ بر بیست و دو میلیارد ریال از از محل اعتبارات ملی صورت گرفته است.

 





دکتر کوچکی در پایان راه اندازی سونوگرافی، انجام آزمایشات غربالگری در دوران بارداری و گرافی دندان و همچنین درمانگاه بیهوشی را از دیگر خدمات ارائه شده در بیمارستان شهید رجایی برشمرد که همزمان با دهه مبارک فجر جهت رفاه حال مردم شریف شهرستان و منطقه صورت گرفته است.



                                                                              روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل






     افتتاح بلوک زایمان          افتتاح بلوک زایمان



     افتتاح بلوک زایمان          افتتاح بلوک زایمان



     افتتاح بلوک زایمان          افتتاح بلوک زایمان



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105304
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم