امروز : 30 تیر 1403
  • 1392/02/31 - 08:57
  • 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZTgz

راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات بهداشتی در کاشان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی در حوزه سلامت در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.





معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی در حوزه سلامت در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.



دکتر سید علیرضا مروجی در گفتگو با وب دا افزود: شهروندان می‌توانند با تماس با شماره 1490 مشکلات و شکایات خود را در حوزه‌های مختلف بهداشتی با مرکز بهداشت و درمان این دو شهرستان در میان بگذارند. 



وی، با اشاره راه اندازی این سامانه در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی و دولت الکترونیک تصریح کرد: این سامانه همه روزه از ساعت هشت صبح تا 20 و همچنین در ایام تعطیل به صورت دایورت و آنکال پاسخگوی شهروندان است.



معاون بهداشتی دانشگاه افزود: عدم رعایت بهداشت فردی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، عرضه فروش مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته، رعایت نکردن اصول بهداشتی، توزیع مواد غذایی به صورت دوره‌گرد و تهیه و تولید مواد غذایی در مراکز غیرقانونی از مواردی است که می‌توان از طریق این سامانه اعلام کرد.



دکتر مروجی یادآور شد: بیان تخلفات بهداشتی در اماکن عمومی، عدم رعایت اصول بهداشتی در کارخانه‌ها، عدم رعایت بهداشت محیطی در مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستان‌ها، ساختمان پزشکان و مطب‌ها از دیگر مواردی است که از طریق سامانه 1490 پی‌گیری می‌شود.



وی ادامه داد: بیان مشکلاتی مانند غیربهداشتی بودن، تغییر رنگ و مزه آب، دفع غیربهداشتی فاضلاب در معابر عمومی، خیابان‌ها و کوچه‌ها و وجود سگ‌های ولگرد در معابر عمومی، کوچه‌ها و سطح شهر از دیگر مواردی به شمار می‌رود که کارشناسان امر پیگیری می‌کنند.






  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 103905
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم